Przetargi.pl
Dostawa prasy do odwadniania osadów ściekowych o wydajności hydraulicznej w przedziale pracy od 2 do 6 metrów sześciennych na godzinę z osprzętem dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Szadku.

Urząd Gminy i Miasta w Szadku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-240 Szadek, ul. Warszawska 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8215004 8216810 , fax. 043 8215773
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Szadku
    ul. Warszawska 3 3
    98-240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 043 8215004 8216810, fax. 043 8215773
    REGON: 00052925500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: UrzadGiM@poczta.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa prasy do odwadniania osadów ściekowych o wydajności hydraulicznej w przedziale pracy od 2 do 6 metrów sześciennych na godzinę z osprzętem dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Szadku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa prasy do odwadniania osadów ściekowych o wydajności hydraulicznej w przedziale pracy od 2 do 6 metrów sześciennych na godzinę z osprzętem: flokulator, automatyczna stacja polimeru, przenośnik ślimakowy i szafa sterownicza dla potrzeb sterowania zamawianymi urządzeniami na oczyszczalni ścieków w Szadku. KODY CPV: 45.25.22.00 - 0 Wyposażenie oczyszczalni ścieków Opis wymaganych parametrów technicznych zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452522000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - złożą pisemne oświadczenie, iż spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ). - prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub krajowego rejestru sądowego w zakresie określonym zamówieniem, - wykażą się w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 01.07.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostarczeniem do odbiorców co najmniej 2 porównywalnych urządzeń opisanych jako przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz przedstawią dokumenty, iż te zamówienia zostały zrealizowane należycie, - złożą opis techniczny potwierdzający spełnienie wymagań technicznych opisanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i potwierdzą oświadczeniem spełnienie tych wymagań technicznych. Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków. W oparciu o złożone oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje stosując system oceny: spełnia - nie spełnia, tzn.: a) wykonawca złożył wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu lub oświadczenia - spełnia warunek udziału w postępowaniu, b) wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu lub oświadczenie - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo uzupełnienia konieczne było unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. Oferta przetargowa ( Załącznik nr 1), b. Oświadczenie z art. 22 i art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) (Załącznik nr 2) c. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 01.07.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.). (Załącznik Nr 3) e. opis techniczny potwierdzający spełnienie wymagań technicznych opisanych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z oświadczeniem potwierdzającym spełnienie tych wymagań technicznych. Wyżej wymienione wykazy, dokumenty i oświadczenia powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę. Poświadczenie powinno być opatrzone pieczęcią i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem za zgodność z oryginałem, zgodne z oryginałem itp.. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc w zakładce dokumentacja przetargowa - specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach