Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3428308, 3428513 , fax. 094 3428336
- Data zamieszczenia: 2009-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie
ul. Racławicka 13 13
75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3428308, 3428513, fax. 094 3428336
REGON: 33096057500013 - Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.powiat.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa posypywarki do zwalczania śliskości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie Sekcja Służba Drogowa w Manowie loco: Manowo 12a, 76-015 Manowo fabrycznie nowej posypywarki do zwalczania śliskości o następujących parametrach: 1) rok produkcji 2008 lub 2009 2) pojemność ładunkowa materiału uszorstniającego - 6,0 m3 3) własne koło napędzające urządzenie posypywarki 4) kompletna instalacja zwilżania soli ze zbiornikami o pojemności min 1700 l 5) zakres regulacji dozowania: a) soli od 5 do 40 g/m2 b) innych materiałów uszorstniających od 40 do 320 g/ m2 6) szerokość posypywania w zakresie od 2,0 do 10,0 m 7) kolor pomarańczowy 8) elektroniczny układ zmiany asymetrii posypywania 9) układ sterowania utrzymujący zadane parametry posypywania niezależnie od prędkości jazdy nośnika samochodowego 10) licznik ilości zużytych materiałów , godzin pracy i ilości przejechanych kilometrów - dziennie i narastająco 11) pulpit sterujący z uchwytem do samochodu ciężarowego 12) gniazdo rozłączne (pojazd-posypywarka) 13) podajnik taśmowy 14) układ kontroli posypywania 15) reflektor roboczy talerza rozsypującego 16) sito nasypowe # 40 17) odchylana pokrywa zasobnika 18) drabina + podest 19) światło ostrzegawcze 20) przystosowanie do montażu na skrzyni samochodu ciężarowego 21) podpory demontażowe z mechanizmem korbowym 22) instrukcja obsługi w języku polskim 23) wymagania serwisowe: a) gwarancja producenta na okres min. 24 miesiące (książka gwarancyjna). b) w trakcie obowiązywania gwarancji przeglądy okresowe i naprawy będą wykonywane bezpłatnie łącznie z kosztami dojazdu. c) przystąpienia do naprawy w ciągu 48 h od zgłoszenia w miejscu użytkowania sprzętu przez Zamawiającego, d) bezpłatne przeszkolenie operatorów w zakresie obsługi miejscu użytkowania sprzętu przez Zamawiającego: Manowo 12a, 76-015 Manowo Termin dostawy do 30.11.2009r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444404
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych . 2) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 cyt. ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3) Spełniają wszystkie wymagania wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy -wg załącznika nr 1 SIWZ . 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - wg Załącznik nr 2 SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy lub dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych przedłożonych dokumentów). 5) Zaakceptowany , parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 6) Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7) Oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, b) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych wykonawców, c) oferta musi być podpisana w taki sposób aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. d) Każdy Wykonawca odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia jest załącznikiem nr 2 do SIWZ, e) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pzd.powiat.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa posypywarek
Dodano: 2015-06-10 - Dostawa dwóch nowych posypywarek ciągnionych (podczepianych do ciągnika) do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Świdwińskiego wraz z transportem Wykonawcy
Dodano: 2014-07-14 - DOSTAWĘ FABRYCZNIE NOWEJ POSYPYWARKO-SOLARKI Z WŁASNYM NAPĘDEM ORAZ PŁUGU DO ODŚNIEŻANIA NA SAMOCHÓD SKRZYNIOWY
Dodano: 2013-10-02 - ZAKUP FABRYCZNIE NOWEJ POSYPYWARKI DO LIKWIDACJI GOŁOLEDZI
Dodano: 2012-09-17 - Dostawa solarki - posypywarki do posypywania dróg
Dodano: 2009-09-28 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej zabudowy posypywarko-piaskarki do siedziby Zamawiającego
Dodano: 2009-09-25