Przetargi.pl
Dostawa pomocy szkolnych do Szkół w Gminie Kolonowskie

Gmina Kolonowskie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-110 Kolonowskie, ul. ks. Czerwionki 39
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4611140 , fax. 077 4611140, 4611200
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolonowskie
    ul. ks. Czerwionki 39 39
    47-110 Kolonowskie, woj. opolskie
    tel. 077 4611140, fax. 077 4611140, 4611200
    REGON: 00052799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolonowskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy szkolnych do Szkół w Gminie Kolonowskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy szkolnych do Szkół w Gminie Kolonowskie. Przedmiot zamówienia określa Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1) Zapotrzebowanie część I - Artykuły biurowe - 30192121-5 długopisy kulkowe - 30192130-1 ołówki - 30197630-1 papier do drukowania - 30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 2) Zapotrzebowanie część II - Pomoce naukowe i materiały dydaktyczne - 30195000-2 - tablice, - 37524000-7 - gry - 39162000-5 - pomoce naukowe 3) Zapotrzebowanie część III - Podręczniki, książki, programy komputerowe - 22111000-1 podręczniki szkolne - 22110000-4 drukowane książki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Warunek 1. - Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Warunek 2. - Gwarancja Wykonawca musi udzielić 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Druk oferty 5. Projekt umowy - Zaakceptowany (podpisany) projekt umowy 6. Zapotrzebowanie wraz wyliczeniem cen - Odpowiednia dla składanej przez Wykonawcę oferty część zapotrzebowania wraz wyliczeniem cen

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolonowskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach