Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych w tym komputerowych i RTV do szkół z Gminy Stalowa Wola w ramach projektu systemowego 9.1.2 POKL pt.: Piękny Umysł, skierowanego do dzieci z klas I-III szkół podstawowych

Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 6433456 , fax. 015 6433412
  • Data zamieszczenia: 2011-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
    ul. Wolności 7 7
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 6433456, fax. 015 6433412
    REGON: 83040908600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych w tym komputerowych i RTV do szkół z Gminy Stalowa Wola w ramach projektu systemowego 9.1.2 POKL pt.: Piękny Umysł, skierowanego do dzieci z klas I-III szkół podstawowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych w tym komputerowych i RTV w ramach projektu systemowego z zakresu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Stalowa Wola według Przedmiaru zamówienia, stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu pt.: /Piękny Umysł/, w ramach poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. Zamówienie obejmuje następujące części: a) Część I zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć z gimnastyki korekcyjnej b) Część II zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - komputerowe programy logopedyczne c) Część III zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - książki o tematyce logopedycznej d) Część IV zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - gry o tematyce logopedycznej i inne pomoce do prowadzenia zajęć e) Część V zamówienia - Dostawa sprzętu komputerowego i RTV 6. Dostawa może obejmować pomoce dydaktyczne lepsze, a przynajmniej równoważne pod każdym względem w stosunku do wskazanych w niniejszej specyfikacji i Przedmiarze zamówienia. 7. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamówienia muszą być produktami o wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia, dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz wymogi techniczne i funkcjonalno - użytkowe. 8. W przypadku części I zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, a w przypadku usterek od daty protokołu stwierdzającego ich usunięcie. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad na koszt Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wad. 9. W przypadku części V zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, a w przypadku usterek od daty protokołu stwierdzającego ich usunięcie. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad na koszt Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wad. 10. Koszt transportu, załadunku i rozładunku przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 11. Podczas dokonywania odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, iż przedmioty zamówienia są fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia oraz spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz wymogi techniczne i funkcjonalno - użytkowe. 12. Po realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany sporządzić protokół i przekazać go Zamawiającemu, w terminie ustalonym na odbiór zamówienia. Protokół odbioru podpisuje upoważniony pracownik Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. W przypadku części I zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, a w przypadku usterek od daty protokołu stwierdzającego ich usunięcie. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad na koszt Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wad. 18. W przypadku części V zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, a w przypadku usterek od daty protokołu stwierdzającego ich usunięcie. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad na koszt Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach