Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją projektu pn. /Myśląc o przyszłości - Indywidualizacja Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Gminie Olkusz/współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - drugi przetarg nieograniczony

Gmina Olkusz Samorządowy Zespół Edukacji ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 62 60 169 , fax. 032 62 60 179
  • Data zamieszczenia: 2012-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olkusz Samorządowy Zespół Edukacji
    Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 62 60 169, fax. 032 62 60 179
    REGON: 27278050100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją projektu pn. /Myśląc o przyszłości - Indywidualizacja Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Gminie Olkusz/współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - drugi przetarg nieograniczony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Marcina Bylicy w Olkuszu, Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Gorenicach, Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kosmolowie, Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Osieku, Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Zawadzie, w związku z realizacją projektu pn. /Myśląc o przyszłości - Indywidualizacja Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Gminie Olkusz/współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie powinno być wykonane w terminie 30 dni od podpisania umowy.Znaki towarowe oraz nazwy własne, które ewentualnie użyto w opisie pomocy służą jedynie określeniu parametrów lub zobrazowaniu danego produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych o parametrach porównywalnych lub wyższych. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie pomocy równoważnych, Wykonawca powinien wykazać, że oferowany przez niego towar jest równoważny i spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach