Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-738 Łódź, ul. Sporna 36/50
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 61 77 777 , fax. 42 61 77 917
- Data zamieszczenia: 2014-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
ul. Sporna 36/50 36/50
91-738 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 61 77 777, fax. 42 61 77 917
REGON: 00028880500100 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://usk4.umed.lodz.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa podkładów włókninowych, fartuchów oraz pieluchomajtek dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet Nr 1: dostawa podkładów włókninowych Pakiet Nr 2: dostawa fartuchów niejałowych Pakiet Nr 3: dostawa fartuchów jałowych Pakiet Nr 4: dostawa pieluchomajtek dla dzieci Pakiet Nr 5: dostawa pieluchomajtek dla dorosłych Pakiet Nr 6: dostawa pieluchomajtek dla wcześniaków Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 134 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://usk4.umed.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych, klipsów tytanowych oraz innych materiałów medycznych (Postępowanie nr: 19/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych i okulistycznych. (Sprawa nr: 14/2015)
Dodano: 2015-04-16 - Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych oraz innych materiałów medycznych. (Sprawa nr: 09/2015)
Dodano: 2015-03-11 - Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych oraz klipsów tytanowych. (Sprawa nr: 05/2015)
Dodano: 2015-02-10 - Dostawa nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych oraz klipsów tytanowych (Sprawa nr 02/2014)
Dodano: 2014-01-30 - Dostawa siatek przepuklinowych, specjalistycznego sprzętu do naprawy przepuklin oraz materiałów eksploatacyjnych do systemu podciśnieniowego leczenia ran Genadyne A4. (Sprawa nr 44/2013)
Dodano: 2013-10-30 - Dostawa materiałów medycznych
Dodano: 2013-02-22 - Dostawa nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych oraz klipsów tytanowych. (Sprawa nr 29/2012)
Dodano: 2012-11-19 - 119/12 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawę materiałów szewnych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2012-09-10 - Dostawa materiałów medyczncy do ZOZ w Łowiczu
Dodano: 2012-02-16