Przetargi.pl
Dostawa płytek i śrub tytanowych oraz resorbowalnych do zespoleń kości żuchwy i twarzoczaszki w 3 pakietach dla potrzeb Oddziału Otolaryngologicznego WSzZ w Elblągu.

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111, , fax. 552 345 547
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, , fax. 552 345 547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa płytek i śrub tytanowych oraz resorbowalnych do zespoleń kości żuchwy i twarzoczaszki w 3 pakietach dla potrzeb Oddziału Otolaryngologicznego WSzZ w Elblągu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1: płytki i śruby tytanowe – mini do zespoleń stabilnych żuchwy wraz z wkrętakiem kątowym z chwytakami do śrub krzyżakowych przeznaczonych do fiksowania elementów zespalających. Pakiet nr 2: płytki i śruby tytanowe – mikro do zespoleń środkowego odcinka twarzoczaszki Pakiet Nr 3: płytki i śruby do zespoleń środkowego piętra twarzoczaszki dla potrzeb Pododdziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej – Oddziału Otolaryngologicznego W.Sz.Z. w Elblągu w okresie 24 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33131100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2015.876) – jeżeli dotyczy 2. Dla każdego Pakietu (odpowiednio do zakresu złożonej oferty) opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia – polskojęzyczne materiały informacyjne typu ulotki, katalogi itp. z których jednoznacznie będzie wynikało, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Załączniku Nr 1, Nr 2, Nr 3 do SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. II. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe – stanowiące Załączniki od Nr 1 do Nr 3 do SIWZ (odpowiednio do zakresu złożonej oferty) 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ zgodnie z treścią oferty oraz umowy użyczenia stanowiącej Załącznik Nr 9 do SIWZ. 6. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/ nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy). 7. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 8. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach