Przetargi.pl
Dostawa piasku naturalnego do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg ( ulic ) powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 W przewidywanej ilości około 8000 ton. Dostawa sukcesywna na składowisko w Obwodzie Drogowym w Końskich ul. Warszawska 56

Powiat Konecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
  • Data zamieszczenia: 2011-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
    ul. Staszica 2 2
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
    REGON: 29100938900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa piasku naturalnego do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg ( ulic ) powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 W przewidywanej ilości około 8000 ton. Dostawa sukcesywna na składowisko w Obwodzie Drogowym w Końskich ul. Warszawska 56
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Określenie dostaw. 1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę piasku do zwalczania śliskości zimowej nawierzchni dróg ( ulic ) powiatowych w sezonie zimowym 2011_2012. 2. Miejsce dostawy : plac składowy w Obwodzie Drogowym w Końskich , ul. Warszawska 56 3. W oparciu o faktyczne ilości zużywanego piasku w poprzednich sezonach zimowych , Zamawiający przewiduje sukcesywną dostawę piasku w sezonie zimowym 2011_2012 w ilości 8000 ton. Wykonawca dostaw, przygotowany być musi do realizacji dostaw w przewidywanych ilościach i terminach - do dnia 20 grudnia 2011 roku - około 2000 ton - do dnia 24 stycznia 2012 roku - około 2500 ton - do dnia 20 lutego 2012 roku - około 2500 ton - do dnia 10 marca 2012 roku - około 1000 ton 4. Cena dostarczenia 1 tony piasku obejmować będzie : - pozyskanie - zakup piasku - koszt transportu do Obwodu Drogowego - rozładunek piasku na składowisku - zysk i ryzyko Wykonawcy 5. Z uwagi na to , że Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć warunków zimowych jakie będą występować w sezonie zimowym 2011/2012 , a od nich w głównej mierze uzależniona jest konieczność łagodzenia skutków śliskości występującej na nawierzchniach dróg ( ulic ) powiatowych , określone powyżej ilości przewidywanych dostaw w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zwiększenie dostaw - zamówienie uzupełniające nastąpi w oparciu o zapis w art. 67. ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych . Do wyliczenia należności stosowana będzie cena jednostkowa za dostarczenie 1 tony piasku określona w zał. zestawienie kosztu oraz faktycznie dostarczonego piasku. 6. Rzeczywista wielkość dostawy może ulec zmianie zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych i zapotrzebowania piasku do zimowego utrzymania . 7. Dostarczony piasek do zwalczania śliskości zimowej stosowany będzie : - jako materiał do łagodzenia śliskości zimowej na nawierzchniach dróg ( ulic ) powiatowych - stosowany samodzielnie - do wykonania mieszanki piasku z solą 8 .Dostarczony piasek spełniać musi następujące wymagania : - uziarnienie piasku nie powinno przekraczać 1 mm - piasek nie może zawierać : zanieczyszczeń ilastych, gliniastych lub luźnych otoczaków zanieczyszczeń organicznych ( humusu, traw, korzeni, kamieni ) - zawartość ziaren pylastych mniejszych od 0,075 mm nie może przekraczać 3 % II. Warunki dostawy. 1. Wymienione wyżej ilości dostaw w poszczególnych terminach będą na bieżąco uzgadniane przez Kierownika Grupy Interwencyjnej z dostawcą a wynikać będą z faktycznych potrzeb uzależnionych od warunków zimowych. 2. Dostarczone faktycznie ilości piasku potwierdzał będzie Kierownik Grupy Interwencyjnej, bądź upoważniony przez Kierownika pracownik Obwodu. Na koniec każdego okresu realizacji dostaw określonych w p-cie 3 części I opisu - spisany zostanie protokół w którym określone zostaną faktyczne ilości dostarczonego piasku, oraz okres dostaw. Protokół będzie podstawą do wystawienie przez wykonawcę faktury zamawiającemu. 3. W przypadku , gdyby w ocenie ilości lub jakości dostarczonego piasku wystąpiły wątpliwości, odbierający dostawy będzie miał prawo do dokonania na koszt dostawcy zważenia lub określenia jakościowego w odpowiednim laboratorium wątpliwej partii dostawy. Gdyby faktyczna ilość piasku okazała się mniejsza od deklarowanej lub odbiegała od jakość materiału określonym w SST ,zamawiającemu przysługiwać będzie prawo zastosowania kar umownych określonych w załączonym wzorze umowy ( Załącznik nr 3 do SIWZ ) . 4. W rozliczeniach za faktycznie zrealizowane dostawy i odebrane ilości piasku stosowana będzie cena jednostkowa netto określona w zestawieniu kosztu dostaw za 1 tonę, która nie ulegnie zmianie w okresie trwania umowy. Dotyczy to również ewentualnego zamówienia uzupełniającego. Do wyliczonej należności netto, w wystawianej fakturze doliczony będzie podatek VAT . 5. Zamawiający zastrzega, że nie bierze odpowiedzialności w przypadku gdy źródło pozyskania piasku przez dostawcę nastąpi z naruszeniem obowiązujących przepisów ustawowych dotyczących pozyskania kopalin. III. Warunki zapłaty 1. Zamawiający zapewnia środki finansowe na zapłatę należności dostawcy za zrealizowane dostawy piasku na podstawie faktury VAT . 2. Warunki zapłaty , a także ewentualne kary zawarte zostały w załączonym do SIWZ projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną