Przetargi.pl
Dostawa piasku

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczona odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Szańcowa 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2324257 , fax. 055 2326956
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
    ul. Szańcowa 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2324257, fax. 055 2326956
    REGON: 17037722400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biuletyn.abip.pl/mpoelblag/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa piasku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa piasku rzecznego na okres zimowy 2009/2010 w ilości do 4000 ton, w terminie do 15 października 2009, do miejsca składowania w Elblągu ul. Królewiecka naprzeciw nr 233.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142111004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadający uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem. - posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ - zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia. Zamawiający w trakcie ww. oceny będzie brał pod uwagę dokumenty i oświadczenia, których wymagał w SIWZ na potwierdzenie spełnienia podstawowych warunków. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: -. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1. - Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. - Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. - Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: A. Niezgodną z ustawą lub, gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. B. Jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. C. Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. D. Wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. E. Zawierającą błędy w obliczeniu ceny, lub który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy. F. Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oferta cenowa według załącznika nr 1, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu - w przypadku wykonawców występujących wspólnie w-w dokument składa każdy z wykonawców. -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. -oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. -zaakceptowany formularz umowy -w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia -np. Spółka cywilna, Konsorcjum- winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i takie pełnomocnictwo szczególne należy dołączyć do oferty, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1), składa dokumenty wystawione w terminie i formie określonej w § 2 ust. 1, 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te maja być składane. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę- osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.abib.pl/mpoelblag/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach