Przetargi.pl
Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz płyt CD/DVD wraz z kopertami

Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-309 Wałbrzych, Sokołowskiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
    Sokołowskiego 4
    58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    REGON: 890047446
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz płyt CD/DVD wraz z kopertami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Papier ksero, papier komputerowy składankaL.P. NAZWA ARTYKUŁU JEDN. MIARY ILOŚĆ 24 m-ce CENA NETTO % VAT WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO PRODUCENT 1. Papier biurowy (ksero) A4 białość 146, nieprzeźroczystość 80 ryza 120002. Papier biurowy (ksero) A3 białość 146, nieprzeźroczystość 80 ryza 1503. Papier biurowy (ksero) A4 kolor pastelowy ryza A ‘500 80gr. ryza 204. Papier biurowy (ksero) A4 kolor intensywny ryza a’500 80gr. ryza 245. Papier biurowy (ksero) A4 kolor intensywny 160 gr. ryza 146. Papier biurowy (ksero) A4 biały satynowy 280gr. ryza 147. Papier komputerowy składanka 240 1+2 op. 60Artykuły biuroweL.P. NAZWA ARTYKUŁU JEDN. MIARY ILOŚĆ 24 m-ce CENA NETTO % VAT WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO PRODUCENT1. Zeszyt akademicki A4 w twardej oprawie szt. 1602. Zeszyt 96,krata, twarda oprawa A5 szt. 1603. Zeszyt 60, krata miękka oprawa A5 szt. 3004. Zeszyt 32, krata, miękka oprawa A5 szt. 2005. Zeszyt 16, krata, miękka oprawa A5 szt. 2406. Bloki makulaturowe A4/100 szt. 3007. Bloki makulaturowe A5/100 szt. 2008. Koperta biała listowa C6 (op=1000 szt.) op. 409. Koperta biała C5 (op=500 szt.) op. 5010. Koperta biała C4 (op=250 szt.) op. 13011. Koperta biała podłużna z okienkiem po prawej stronie roz. 110 X 220 mm (op=1000 szt.) op. 1012. Koperta biała B4 SK 250 x 353 (op=250 szt.) op. 4013. Segregator A4 szeroki, kolorowy, z automatem dociskowym, z wkładką wymienną na grzbiecie, grzbiet 7,5 cm – w kolorach: niebieski, czerwony, zielony, popielaty szt. 70014. Segregator A4 wąski, jak wyżej, grzbiet 5 cm – w kolorach: niebieski, czerwony, zielony, popielaty szt. 20015. Skoroszyt tekturowy połówka wpinany oczko ½ A4 szt. 20016. Teczka z gumką papierowa – skrzydło górne i dolne – przynajmniej 7 cm; grubość kartonu 300 g i neutralne pH (7,0 – 9,5) szt. 8000017. Skoroszyt PCV wpinany A4 z przeźroczystym wierzchem z zawieszką szt. 200018. Skoroszyt papierowy wpinany z oczkiem A4 1/1 szt. 20019. Klips archiwizacyjny plastikowy A’50 op. 4020. Pudełko archiwizacyjne szt. 80021. Ołówek (trójkątny przekrój) szt. 4022. Ołówek do nauki pisania dla leworęcznych szt. 2023. Ołówek do nauki pisania dla praworęcznych szt. 2024. Temperówka do grubych kredek do 15mm szt. 425. Ołówek do pracy przy zaburzonej motoryce ręki szt. 1026. Wkłady do ołówka szt. 3027. Długopis do pracy przy zaburzonej motoryce ręki szt. 828. Wkłady do długopisów z poz.27 szt. 1029. Kredki grube przekrój trójkątny op.12 szt. op. 1030. Rurki plastikowe do picia op.1000 szt. op. 631. Bibuła karbowana mix kolor op. 10 szt. op. 2032. Bibuła gładka mix kolorów op. 2033. Plastelina 12 kolorów op. 3034. Modelina 12 kolorów op. 3035. Wycinanki kolorowe A4 szt. 2036. Kredki ołówkowe 12 kolorów op. 3037. Kredki ołówkowo- świecowe 12 kolorów op. 3038. Kredki świecowe 12 kolorów op. 3039. Farby plakatowe 12 kolorów op. 2040. Farby akwarelowe 12 kolorów op. 2041. Pastele olejowe 12 kolorów op. 2042. Pastele suche 12 kolorów op. 2043. Pędzelki drewniane okrągłe min.12 rozmiarów op. 2044. Pędzelki drewniane płaskie min.6 rozmiarów op. 2045. Blok techniczny A4 szt. 9046. Blok rysunkowy A4 szt. 8047. Koperta bąbelkowe A 4 (op=10 szt.) H op. 10048. Koperta bąbelkowa A 5 (op=10 szt.) C op. 10049. Marker gruby permanentny szt. 240050. Marker cienki dwustronny do oznaczania płyt CD szt. 100051. Cienkopisy w różnych kolorach szt. 80052. Pisaki różne kolory z białą nakrętką szt. 80053. Flamastry 12 kolorów kpl. 3054. Długopis w gwiazdki automat cieniutko piszący 0,5mm. szt. 150055. Długopisy żelowe czarny, niebieski, czerwony, zielony szt. 300056. Długopis z wkładem olejowym szt. 200057. Wkłady olejowe do długopisów pasujące do poz.56 szt. 150058. Długopis typ zenit z wymiennym wkładem szt. 10059. Wkład typ metalowy A’20 pasujące do poz.58 op. 2660. Tablice korkowe 40cm x 60 cm szt. 2061. Tablica korkowa 70 x 100 cm szt. 1062. Zszywki metalowe miedziowane 24/6 ( op. = 1000 szt.) op. 150063. Zszywacz na standardowe zszywki 24/6 zszywający min. 30 kartek szt. 10064. Spinacze metalowe 28 mm ( op.= 100 szt.) op. 70065. Spinacze metalowe 50 mm ( op.= 100 szt.) op. 10066. Tusz do pieczątek automatycznych w kolorach niebieski, czarny, czerwony i zielony szt. 35067. Ołówki miękkie HB z gumką szt. 70068. Gumka do mazania szkolna biała chlebowa s20 szt. 30069. Temperówka metalowa jednootworowa szt. 5070. Taśma samoprzylepna 19 mm/30 m krystaliczna rol. 50071. Taśma pakowa brązowa i przeźroczysta 48mmx50 m kauczukowa rol. 50072. Taśma montażowa piankowa dwustronna 18 mm/ 5 m. szt. 10073. Linijka 20 cm szt. 3074. Linijka 30 cm szt. 3075. Linijka 50 cm szt. 3076. Linijka 30 cm. aluminiowa szt. 677. Linijka 50 cm. aluminiowa szt. 678. Półki sekretarskie plastikowe (szuflada plastikowa na dokumenty) szt. 20079. Pojemnik na dokumenty (pionowy stojący) szt. 6080. Dziurkacze na 40 kartek szt. 3081. Dziurkacz min. 65 kartek szt. 1082. Rozszywacze szt. 6083. Datowniki automatyczne małe plastikowe szt. 8084. Korektor z gąbką szt. 20085. Korektor w piórze z metalową końcówką szt. 8086. Korektor w taśmie min.10 m. szt. 15087. Zakreślacze - różne kolory szt. 80088. Klej uniwersalny w sztyfcie 21 g. bezbarwny super mocny szt. 40089. Klej w tubce (45 g ) szt. 10090. Nożyczki biurowe z czarnej stali nierdzewnej 175 mm z gumową rękojeścią szt. 15091. Nożyczki biurowe 14 cm. szt. 10092. Kalka ołówkowa (op. = 50 szt.) op. 6093. Koszulka foliowa A4 (op.= 100 szt.) min.60 mikronów op. 100094. Koszulka foliowa A5 (op. = 100 szt.) min.60 mikronów op. 10095. Koszulka A4 100 mikronów z klapką A’10 op. 1096. Marker olejowy kolory zielony, niebieski, czerwony, czarny szt. 80097. Bloczek samoprzylepny 7,5 cm x 7,5 cm A’100 żółty szt. 150098. Kostka klejona biała 83x83x 50 mm szt. 10099. Kostka klejona 83x83x50 mm kolorowa szt. 100100. Skorowidz A4 w twardej oprawie szt. 50101. Skorowidz ½ A4 w twardej oprawie szt. 20102. Skorowidz A5 w twardej oprawie szt. 10103. Skorowidz ½ A5 w twardej oprawie szt. 10104. Zwilżacz glicerynowy szt. 20105. Pinezki do tablic korkowych A’100 op. 20106. Nici – dratwa szt. 20107. Znaczniki indeksujące kolorowe samoprzylepne 4 kolory po min. 40 karteczek - papierowe op. 100108. Koszulka sztywna przeźroczysta typ L op 20 szt op. 100109. Deska z klipem A4( sztywna okładka z uchwytem sprężynowym) szt. 60110. Przekładki kartonowe 1/3 A4 mix kolor A’100 op. 36111. Poduszka do stempli duża (160 x 90 mm ) nasączona szt. 6112. Teczka kartonowa skrzydłowa A4 na rzep/gumka szerokość min. 3cm. szt. 50113. Teczka plastikowa wiązana A4 szt. 150114. Segregator A5 kolorowy z automatem dociskowym, z wkładką wymienną na grzbiecie, szer. 7 cm szt. 50115. Koperta RBD C4 brązowa z rozszerzanymi bokami i spodem (op=25 szt.) op. 30116. Kalkulator z dużym wyświetlaczem szt. 20117. Klipy biurowe 25 mm kolorowy op. 20118. Teczka do podpisu z 20 przekładkami szt. 40119. Gumki recepturki wielokolorowe opak.= 400 szt. op. 20120. Grzbiety do bindowania śr. 12,5 mm (op=100szt.) op. 8121. Grzbiety do bindowania śr. 10 mm (op=100szt.) op. 8122. Grzbiety do bindowania śr. 14 mm (op=100szt.) op. 10123. Grzbiety do bindowania śr. 16 mm (op=100szt.) op. 6124. Grzbiety do bindowania śr. 19 mm (op=100szt.) op. 6125. Grzbiety do bindowania śr. 21 mm (op=50szt.) op. 6126. Grzbiety do bindowania śr. 25 mm (op=50szt.) op. 6127. Grzbiety do bindowania śr. 30 mm (op=50szt.) op. 6128. Grzbiety do bindowania śr. 45 mm (op=50szt.) op. 6129. Okładki do bindowania A4 przeźroczyste( op=100 szt.) op. 10130. Okładka do bindowania A4 kolorowa ( op=100 szt. op. 6131. Folia do laminatorów (op=100 szt.) op. 10132. Listwa wsuwana op. 10133. Antyrama 50x70 szt. 60134. Antyrama 30x40 szt. 30135. Antyrama 60x80 szt. 30136. Identyfikator dla pracowników na zawieszce w kolorze niebieskim wymiar 9x6 szt. 400137. Identyfikator dla pracownik na zapince wymiar 9x6 szt. 400138. Książka kancelaryjna A4 300k rózne kolory szt. 50139. Blok awkar. A3/10 300g szt. 8140. Blok akwar. A4/10 300g szt. 8141. Blok do flipchartów 20k gładki szt. 10142. Karton offsetowy brystol biały 220g A1 szt. 20143. Karton offsetowy brystol kolor A1 szt. 20144. Listwa cenowa PCV biała 1000m szt. 10145. Nożyczki biurowe 25cm biurowe szt. 60146. Rolka termiczna 57/15 szt. 40147. Ołówek z gumką HB1 a’1 szt. 600148. Nożyczki dla dzieci bezpieczne 13,5 cm szt. 40149. Marker permanentny czarny z końcówką okrągłą o szerokości 0,8mm na bazie alkoholu w plastikowej obudowie, niezmywalny szt. 150150. Marker permanentny czerwony z końcówką okrągłą o szerokości 0,8mm na bazie alkoholu w plastikowej obudowie, niezmywalny szt. 150151. Rolka termiczna szer. 57 mm. dł.30 mb szt. 300152. Rolka termiczna szer. 28 mm. dł. 30 mb. szt. 300153. Rolka offsetowa szer. 57 mm. dł. 25 mb. szt. 300154. Etykieta samoprzylepna format A4 roz.105x48 (op.100 arkuszy – 1200 etukiet -1 strona 12 etykiet) op. 30155. Brystol format A1 (kolor do wyboru) szt 200RAZEMPłyty CD/DVD wraz z kopertamiL.P. NAZWA ARTYKUŁU JEDN. MIARY ILOŚĆ 24 m-ce CENA NETTO % VAT WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO PRODUCENT I NUMER KATALOGOWY1. Płyty CD + koperta na płytę z okienkiem. Pojemność min 700 mb. Odporność na działanie promieni UV.Czas archiwizacji: Dodatkowa ochrona – do 40 lat; AZO – do 100 lat.Powierzchnia dysku Wide White Inkjet biała i przystosowana do zadruku zapomocą drukarki atramentowej do przezroczystej przestrzeni wokół otworu, a średnica drukowania wynosi 21 - 118 mm. Najniższy współczynnik występowania błędów w odniesieniu do wielu nagrywarek CD. szt. 516002. Płyty DVD +koperta na płytę z okienkiem. Powierzchnia dysku Wide White Inkjet biała i przystosowana do zadruku za pomocą drukarki atramentowej do przezroczystej przestrzeni wokół otworu, a średnica drukowania wynosi 21 - 118 mm.Warstwa nagrywalna Advanced AZO+. Pojemność min 4,7 GB. Stabilnośćnagrywania na najwyższym poziomie. Bardzo długi okres przechowywania.Przystosowane do przechowywania wideo (CLV) i danych (CAV) szt. 42760RAZEM
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na dostawie drobnego sprzętu biurowego oraz płyt cd/dvd na kwotę minimum: Pakiet nr 1 - 100 000,00 zł Pakiet nr 2 – 90 000,00 zł Pakiet nr 3 - 45 000,00 zł każda z dostaw.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach