Przetargi.pl
Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i kserokopiarek poligraficznych oraz materiałów biurowych do Kancelarii Senatu

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226949035 , fax. +48226949213
  • Data zamieszczenia: 2018-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    Wiejska 6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226949035, fax. +48226949213
    REGON: 00139380011000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i kserokopiarek poligraficznych oraz materiałów biurowych do Kancelarii Senatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i kserokopiarek poligraficznych oraz materiałów biurowych do Kancelarii Senatu. 1.2. Zamawiający, zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp, podzielił zamówienie na trzy części. - I część zamówienia - dostawa 4000 ryz papieru w formacie A4 do drukarek i kserokopiarek; - II część zamówienia - dostawa 4000 ryz papieru w formacie A4 do kserokopiarek poligraficznych; - III część zamówienia - dostawa materiałów biurowych. 1.3. W przypadku powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty - stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om, i podania przez wykonawcę firmy/firm podwykonawcy/ów. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający uzna, że wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy/ów. 1.4. Szczegóły dotyczące każdej części zamówienia znajdują się w załącznikach: odpowiednio - załącznik nr 1, nr 2 i nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22993400-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikiem do formularza oferty w przypadku złożenia oferty na III część zamówienia; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia; 3) pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę/osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach