Przetargi.pl
Dostawa paliwa silnikowego - benzyny bezołowiowej Pb95 i oleju napędowego ON

Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Zalesie 1A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (024) 2357154 , fax. (024) 2357155
  • Data zamieszczenia: 2013-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej
    ul. Zalesie 1A 1A
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. (024) 2357154, fax. (024) 2357155
    REGON: 61102157800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-gostynin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa silnikowego - benzyny bezołowiowej Pb95 i oleju napędowego ON
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliwa przy użyciu kart paliwowych na terenie całego kraju do samochodów służbowych eksploatowanych w Regionalnym Ośrodku Psychiatrii Sądowej w Gostyninie ul. Zalesie 1 A. Zamówienie obejmuje zakup paliwa silnikowego w maksymalnych ilościach w skali 12 miesięcy: - benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 5.000 litrów - oleju napędowego ON w ilości 5.500 litrów Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszych ilości paliwa. Jednocześnie Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady karty z tytułu wyczerpania wartości zamówienia. Dostawy paliwa odbywać się będą sukcesywnie poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w całej sieci stacji paliw oznaczonych emblematami Wykonawcy. Co najmniej jedna stacja paliw wybranego Wykonawcy z przyczyn eksploatacyjnych i ekonomicznych musi znajdować się na terenie miasta Gostynina oraz co najmniej jedna w każdym mieście wojewódzkim. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać każde tankowanie pojazdu w ciągu 24 godzin na dobę. Paliwo musi spełniać obowiązującą Polską Normę dotyczącą jakości paliw oraz wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2008r., Nr 221, Poz. 1441, z późn. zm.). W przypadku stwierdzenia paliwa niespełniającego obowiązujących norm Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy jego wymiany na właściwe. W przypadku powstałego udokumentowanego uszkodzenia pojazdu od używania niewłaściwego paliwa Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy pokrycia kosztów jego naprawy. Ceny za produkty pobrane przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy odbywać się będą po cenach detalicznych (brutto) obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji. Zakupy dokonywane będą za pomocą kart elektronicznych wystawionych na numer rejestracyjny samochodu. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Rozliczanie zawartych transakcji nastąpi fakturami VAT dwa razy w miesiącu tj. od 01 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego i od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Termin płatności 14 dni od daty sprzedaży w formie przelewu. Pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość paliwa, cena 1 litra i wartość zakupu paliwa, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). Nowe karty wydawane są Zamawiającemu bezpłatnie w ciągu maksymalnie 15 dni roboczych od przedłożenia wniosku/zamówienia na karty przez Zamawiającego po podpisaniu umowy lub przedłożenia wniosku/zamówienia w przypadku blokady danej karty, a w razie ich utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Wykaz pojazdów Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia już do właściwej umowy załącznika w postaci ogólnych warunków sprzedaży i używania kart paliwowych - w odniesieniu do kwestii nieuregulowanych w umowie i zaakceptuje, aby na etapie podpisywania umowy została doprecyzowana właściwa nazwa regulaminu używania kart danego Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 złotych brutto. 2. Wadium należy wnieść w formie wskazanej w art. 45 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych w terminie do dnia: 27.11.2013r. do godziny 12:00 Konto Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej PKO BP Gostynin 78 1020 3974 0000 5502 0006 6746. 3. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rops.bip.eur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach