Przetargi.pl
Dostawa paliwa, poprzez tankowanie z dystrybutora paliwa dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Mieście (z/siedz.) Żychlin

Gmina Stare Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 62-571 Stare Miasto, ul. Główna 16b
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2416216 , fax. 063 2416580
  • Data zamieszczenia: 2015-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Miasto
    ul. Główna 16b 16b
    62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2416216, fax. 063 2416580
    REGON: 31101930300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W STARYM MIEŚCIE

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa, poprzez tankowanie z dystrybutora paliwa dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Mieście (z/siedz.) Żychlin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa poprzez tankowanie pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Mieście (z/siedz.) Żychlin: a) oleju napędowego w ilości - 65 000 litrów b) benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości - 2 000 litrów w systemie umożliwiającym bezgotówkowy zakup i okresowe rozliczanie na podstawie faktury zbiorczej./jeden raz w miesiącu/ Wielkość zamówienia określona powyżej stanowi oszacowany limit potrzeb Zamawiającego do 31.12.2015r. Wykonawca zapewni paliwo letnie i zimowe odpowiednie do pory roku. Zamawiający sporządzi i przedłoży Wykonawcy imienną listę osób upoważnionych do odbioru paliwa oraz wykaz samochodów do których tankowane będzie paliwo. Upoważnione osoby przez zamawiającego będą zobowiązane do pokwitowania wydanego paliwa na karcie wydania. 2) Paliwo może być pobierane do pojazdów z poza wykazu na podstawie pisemnego upoważnienia. 3) Realizacja zamówień na sukcesywne dostawy paliw do pojazdów służbowych Zamawiającego odbywać się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie do zbiorników paliwa sprzętu silnikowego na stacjach benzynowych należących do wyłonionego w postępowaniu Wykonawcy. Tankowanie paliwa do kanistrów odbywać się będzie na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego. 4) Realizacja umowy odbywać się będzie na podstawie ilości faktycznie zatankowanych paliw płynnych w cenie obowiązującej w danym dniu, do kwoty zabezpieczonej na ten cel w budżecie Zamawiającego na rok 2015 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb (lub innych) nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Z podanej łącznej ilości paliwa Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 70%. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenie do Zamawiającego. 6) Wykonawca zapewni paliwa płynne będące przedmiotem niniejszego postępowania zgodne z obowiązującymi normami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013, poz. 1058). 7) Wykonawca zapewni najbliższą stację paliw znajdującą się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej (ul. Parkowa 17 Żychlin), czynną przez 7 dni tygodnia i przez 24 godziny na dobę 8) Ewidencja ilościowa pobranego paliwa do pojazdów jak i kanistrów odbywać się będzie na podstawie dokumentu WZ bądź realizowanych przez stacje paliw kart bezgotówkowych. 9) Przedmiotowe stacje, które realizują karty bezgotówkowe zobowiązane są do: - wydania nieodpłatnie karty do zakupów, na podstawie których Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń w systemie bezgotówkowym w ilości zgodnej z zamówieniem Zamawiającego. - Wykonawca wyda karty, o których mowa powyżej w ciągu 2 dni od daty podpisania umowy. - W razie zgubienia lub kradzieży którejkolwiek z wydanych kart Wykonawca po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego dokona natychmiastowego zablokowania karty. - W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa powyżej Wykonawca wyda duplikat karty lub dokona wymiany karty zniszczonej za opłatą (wynikająca z tabeli opłat Wykonawcy) nie później niż w ciągu 7 dni roboczych. - Na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyda nieodpłatnie karty do nowo zakupionych pojazdów. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji transakcji bezgotówkowych w granicach limitów dla każdej karty paliwowej. - Po zakończeniu umowy Zamawiający zwróci Wykonawcy wydane karty. 10) Przedmiotowe stacje nie realizujące kart bezgotówkowych zobowiązane są do: - wydania dowodu WZ i wypełnienia karty na której zamieszcza następujące dane: a) imię i nazwisko kierowcy, który paliwo pobrał b)datę i godzinę tankowania c)ilość faktycznie pobranego paliwa d) nr rejestracyjny pojazdu. 11) Sposób rozliczania należności: - Wykonawca określi cenę oferty jako cenę brutto za 1 litr oleju napędowego/benzyny z uwzględnieniem podatków, ściśle według formularza ofertowego, uwzględniając wszelkie koszty wynikające z realizacji zamówienia. Cena oferty i jej składniki cenotwórcze (cena producenta + opust dostawcy) powinny zostać określone z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Rozliczenia z wybranym Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej. - Sposób obliczenia ceny oferty: Cenę oferty Wykonawca zobowiązany jest obliczyć zgodnie z załączoną tabelą w Formularzu ofertowym. - W ofercie należy podać wiarygodne i niezależne źródło pozyskania informacji na temat ceny producenta oleju napędowego/benzyny (adres strony internetowej; nazwę, adres i telefon giełdy paliwowej), w celu umożliwienia Zamawiającemu jej weryfikacji. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, który złoży nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. - Obliczona cena oferty posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty i zamówienia pierwszej dostawy oleju napędowego/benzyny. Przy obliczaniu ceny kolejnej dostawy oleju napędowego/benzyny będzie przyjmowana za podstawę cena brutto producenta oleju napędowego/benzyny na dzień tankowania przez Zamawiającego oraz zaoferowany przez Wykonawcę stały opust . - Pierwsza dostawa (tankowanie) odbywało by się po cenie zawartej w formularzu ofertowym. - Zapłata należności z tytułu sprzedaży paliw będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie dokonywana przez Zamawiającego w oparciu o ilość. - Faktury za transakcje dokonane przez Zamawiającego z użyciem kart bezgotówkowych bądź WZ, wystawiane będą przez Wykonawcę raz w miesiącu, po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych i wysłane/dostarczone Zamawiającemu (nie później niż w ciągu 3 dni) wraz z wydrukiem zestawienia transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym zawierającym: a) nr karty bądź nr dowodu WZ, na którą dokonano zakupu, b) nr rejestracyjny pojazdu, c) datę i godzinę dokonania zakupu, d) ilość zakupionego paliwa, - Płatności należności z tytułu sprzedaży paliw dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu na wskazane konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty doręczenia faktury. - Faktury będą wystawiane za pełny okres rozliczeniowy i obejmować będą należności z tytułu sprzedaży paliw dokonanej w tym okresie na rzecz Zamawiającego. - W danym miesiącu ustala się 1 okres rozliczeniowy. - Za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. - Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie pobrane paliwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opust
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-miasto.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach