Przetargi.pl
DOSTAWA PALIWA DO ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH URZĘDU GMINY RYMAŃ

Gmina Rymań ogłasza przetarg

  • Adres: 78-125 Rymań, ul. Szkolna 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3583127 , fax. 94 3583151
  • Data zamieszczenia: 2012-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymań
    ul. Szkolna 7 7
    78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3583127, fax. 94 3583151
    REGON: 00054027400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ryman.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PALIWA DO ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH URZĘDU GMINY RYMAŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa dla potrzeb gminnych środków transportu, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 1) Przewidywane roczne zapotrzebowanie na paliwo, wyniesie około : olej napędowy bez biokomponentów / szacunkowa ilość w litrach 24.500 z odbiorem przez samochody Zamawiającego na stacjach Wykonawcy, oddalonych maksymalnie od Rymania do 5 km +/- 100m licząc odległość po drogach utwardzonych. 2) Warunki zakupu paliwa: a) tankowanie do zbiorników wskazanych / na etapie podpisywania umowy/ pojazdów samochodowych oraz sprzętu będącego w dyspozycji Gminy Rymań. b) tankowanie do pojemników dostarczonych przez Zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem upoważnionym przez Zamawiającego. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości zakupionego paliwa bez żadnych roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy a) Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez sukcesywne tankowanie (w miarę potrzeb Zamawiającego) w punktach dystrybucyjnych Wykonawcy. b) Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie na podstawie faktur VAT dwa razy w miesiącu (dnia 15 i ostatniego dnia każdego miesiąca), termin płatności 14 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ryman.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach