Przetargi.pl
Dostawa paliw w systemie bezgotówkowym

Urząd Kontroli Skarbowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-083 Zielona Góra, ul. Stefana Batorego 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 456-08-00 , fax. 0-68 456-08-04
  • Data zamieszczenia: 2012-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej
    ul. Stefana Batorego 18 18
    65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 456-08-00, fax. 0-68 456-08-04
    REGON: 97003483500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw w systemie bezgotówkowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w systemie bezgotówkowym na stacjach paliw Wykonawcy paliw (benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego) i akcesoriów do samochodów (płynów do spryskiwaczy, olejów silnikowych, żarówek, bezpieczników itp.) przy użyciu kart z mikroprocesorem, umożliwiających również korzystanie z myjni samochodowej. Paliwa muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441) oraz być zgodne z normą PN-EN 228 oraz PN-EN 590. 2. Zamawiający będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb, kupował na stacjach paliw Wykonawcy paliwa w szacunkowych ilościach w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) benzyna bezołowiowa 95 - 48.000 litrów, 2) olej napędowy - 11.000 litrów. a także akcesoria samochodowe, usługi myjni samochodowej o szacunkowej wartości nieprzekraczającej progu stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4 pkt 8 tej ustawy. 3. Wykonawca zapewnia możliwość całodobowego dokonywania zakupów paliwa, akcesoriów, korzystania z myjni samochodowej na stacjach paliwowych będących częścią sieci stacji. Przez sieć stacji Zamawiający rozumie stacje zlokalizowane na terytorium Polski, w tym po jednej stacji w Zielonej Górze, w Gorzowie Wlkp. i w pozostałych miastach wojewódzkich. 4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych, faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy. 3) Wykonawca wystawi bezpłatnie w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy 10 kart z mikroprocesorem, za pomocą których będą dokonywane zakupy paliwa i akcesoriów do samochodów i usług myjni. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy, które Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania, w przypadku zwiększenia liczby samochodów znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego. 5) Zamawiający będzie ponosił jedynie koszty faktycznie dokonanych zakupów paliwa i akcesoriów dokonanych za pomocą kart. W przypadku zakupu paliwa czy akcesoriów w ilości mniejszej niż określone w pkt 3.3 niniejszej SIWZ szacunkowe ilości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 6) Dokonywane zakupy rozliczane będą co najmniej raz na miesiąc, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu. 7) Każdorazowo do faktury za zakup paliwa Wykonawca będzie zobowiązany załączyć dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: a) datę i czas dokonania transakcji, b) nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, c) numer rejestracyjny pojazdu, d) numer karty, którą dokonano transakcji, e) ilość i rodzaj dostawy paliwa , akcesoriów samochodowych lub usługi za korzystanie z myjni samochodowej f) cenę jednostkową i wartość zakupu przed upustem (jeżeli jest stosowany) - oraz po upuście. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. 6. W wyposażeniu Zamawiającego obecnie znajduje się 10 samochodów osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach