Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do ciągu roku 2009 dla Zarządu Dróg Powiatowych.

Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do ciągu roku 2009 dla Zarządu Dróg Powiatowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewidywane ilości paliw: 1 ) benzyna bezołowiowa 95 oktanów do 1200 litrów CPV 09132100-4 2) olej napędowy do 2200 litrów CPV 09134100-8 2. Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe, określone odpowiednio w PN-EN 228:2003 Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa i PN-EN 590:2002 Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. oraz w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 23 grudnia 2003 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 230, Poz.2297 z późn. zm.) 3. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny litra paliwa w ciągu roku. Zmiany cen nie mogą jednakże wpływać na zwiększenie kwoty zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania umowy. 4. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb do końca roku kalendarzowego 2009. 5. Zamawiający zastrzega możliwość zakupienia mniejszych niż podane w specyfikacji ilości paliw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz spełniający niżej podane warunki a) nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawcy składający oferty posiadali co najmniej 1 stację paliw w promieniu 5 km od siedziby Zamawiającego w Jakubowie d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do formularza oferty (stanowiącej załącznik nr 1) następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualny zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 3) Oświadczenie zgodne z art. 22 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach