Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla Gminy Markusy

Gmina Markusy ogłasza przetarg

  • Adres: 82-325 Markusy, Markusy 82
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2394351 , fax. 55 2394352
  • Data zamieszczenia: 2013-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Markusy
    Markusy 82 82
    82-325 Markusy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2394351, fax. 55 2394352
    REGON: 17074812300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla Gminy Markusy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego ON) dla Gminy Markusy w 2013 roku, na stacji wykonawcy znajdującej się na terenie gminy Markusy. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8 - olej napędowy, 09132100-4 - benzyna bezołowiowa. 1. Przewidywana ilość paliw do pobrania przez Zamawiającego: benzyna bezołowiowa Pb 95- 1681 l, olej napędowy ON - 9535 l. 2. Dostawa będzie się odbywała sukcesywnie w miarę istniejącego u Zamawiającego zapotrzebowania. Sprzedaż wszystkich produktów odbywać się będzie po cenie uwzględniającej zaoferowany w ofercie upust od ceny detalicznej obowiązującej w punkcie sprzedaży w dniu sprzedaży. 3. Dostarczane paliwo musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących polskich norm jakościowych PN - EN 228 i PN - EN 590 oraz wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. nr 221, poz. 1441). 4. Paliwa będą odbierane w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami ze stacji paliwowej Wykonawcy, przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, bezpośrednio do zbiorników pojazdów, a w przypadku pobierania paliwa na potrzeby sprzętu silnikowego będącego na wyposażeniu Urzędu Gminy i jednostek OSP do karnistrów. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do rejestracji sprzedanego produktu w kartach drogowych oraz wystawienia na każdy pojazd pobierający produkty dokumentu WZ z wyszczególnieniem nr rejestracyjnego, nazwiska osoby pobierającej, ilości, ceny i wartości. Pobranie produktu musi być potwierdzone własnoręcznym podpisem osoby odbierającej. Na podstawie dokumentów WZ potwierdzających wydanie produktu, po upływie miesiąca kalendarzowego, Wykonawca wystawi fakturę, która płatna będzie przez Zamawiającego w terminie 7 dni od daty jej złożenia u Zamawiającego. Do złożonej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokumenty WZ za okres objęty fakturą. Wykonawca składa oddzielne faktury na produkty pobrane przez samochód Citroen Berlingo NEB 04005, pojazdy pożarnicze , Renault Trafic NEB 09009, sprzęt silnikowy będący na wyposażeniu Urzędu Gminy, sprzęt silnikowy będący na wyposażeniu OSP. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania: Zamawiający nie przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach