Przetargi.pl
Dostawa paliw do pojazdów KP PSP w Gołdapi w roku 2010

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Kolejowa 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6154969 , fax. 087 6154969
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi
    ul. Kolejowa 10 10
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6154969, fax. 087 6154969
    REGON: 51143361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgoldap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw do pojazdów KP PSP w Gołdapi w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw: etyliny Pb-95 oraz oleju napędowego dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi w roku 2010. Szacunkowe zapotrzebowane na paliwa do pojazdów sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: - Benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95 zgodnej z normą PN-EN 228:2005 - około 4 500 l. - Olej napędowy ON zgodny z normą PN-EN 590 - około 12 000 l.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091322005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone wart.22 ust. 1 Pzp i potwierdzili spełnienie poniższych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, e) zapewnią możliwość tankowania paliwa z dystrybutora wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu w obrębie granic administracyjnych miasta Gołdap, f) tankowanie bezgotówkowe na WZ z dwutygodniowym okresem rozliczeniowym fakturowania, g) zapewnią utrzymanie zapasu 2000 litrów oleju napędowego i 500 litrów etyliny Pb - do dyspozycji Komendy Powiatowej PSP w Gołdapi na wypadek sytuacji kryzysowych wynikających z działań ratowniczo-gaśniczych, 2. Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w ust.1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wymienionych w rozdziale 5 SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia w odniesieniu do poszczególnych warunków. 3. W przypadku ubiegana się o w/w zamówienie wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, każdy z tych wykonawców powinien spełniać warunki określone w art.22 ust. 1 Pzp. Pełnomocnik wykonawców ustalony w trybie art. 23 ust.2 Pzp, powinien legitymować się pełnomocnictwem wykonawców do: - reprezentowania ich w posterowaniu o udzielenie zamówienia, albo: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, wykonawcy ci zobowiązani są do dostarczenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, przy czym wynikać z niej musi solidarna odpowiedzialność z tytułu zobowiązań wynikających z umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać, w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii, następujące dokumenty: a) formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 ( oryginał ) b) formularz cenowy - Załącznik Nr 2 SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PT-2370/05/09 c) dokument potwierdzający cenę detaliczną /brutto/ 1 litra etyliny Pb95 i oleju napędowego na dystrybutorze stacji paliw, w której planowane jest tankowanie pojazdów z ostatnich 3 miesięcy, wg cen obowiązujących w dniach: 01.09.2009r,. 01.10.2009r., 01.11.2009r. d) oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 Pzp - Załącznik Nr 3 ( oryginał ), e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, g) upoważnienie do złożenia oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - w razie takiej konieczności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp.olsztyn.pl i www.strazgoldap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną