Przetargi.pl
Dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Wardyniu-Górnym w latach 2012-2014

Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn Zdrój, ul. Wardyń Górny 35
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 716 29 38
  • Data zamieszczenia: 2011-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o.
    ul. Wardyń Górny 35 35
    78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 716 29 38
    REGON: 33144069400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Wardyniu-Górnym w latach 2012-2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Wardyniu-Górnym w latach 2012-2014. Sprzedaż paliw następować będzie poprzez dostawy paliw samochodami Wykonawcy przystosowanymi do ich transportu do zbiornika Zamawiającego zlokalizowanego w jego siedzibie według niżej wymienionego asortymentu - olej napędowy ON w ilości do 55.000 l na rok Warunki realizacji 1. Zakup przedmiotu zamówienia dokonywany będzie poprzez dostawy paliw samochodami Wykonawcy przystosowanymi do ich transportu do zbiornika Zamawiającego zlokalizowanego w jego siedzibie. 2. Dostarczenie paliwa musi być odnotowane i potwierdzone każdorazowo podpisem upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy w karcie sprzedaży paliw. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę cen paliw w trakcie realizacji umowy w następujących przypadkach - przy wzroście lub obniżce podatku akcyzowego, - przy zmianie podatków pośrednich, - przy zmianie cen producenta lub hurtownika, - przy zmianie cen urzędowych, - przy zmianie kursów walut, w których wykonawca rozlicza się z producentem, - przy zmianie średniookresowego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS. 4. Faktury za zakup paliw winny być wystawione raz w miesiącu. 5. Do faktury powinny być załączone karty sprzedaży paliw. 6. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz. U. Nr 192, poz 1969. Ponadto olej napędowy musi posiadać parametry nie gorsze niż przewiduje PN-EN-590 2005. Ceny jednostkowe paliw podane w ofercie będą cenami wskazanymi na dystrybutorach Wykonawcy w dniu złożenia oferty przetargowej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rabatu % od 1litra pobranego paliwa. Zmiana ceny z powodów określonych w pkt 2 ust. 3 następować będzie poprzez akceptację i przyjęcie przez Zamawiającego wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT z uwzględnieniem zaproponowanego w ofercie przetargowej rabatu. Wymagania stawiane Wykonawcy - jakość świadczonych dostaw, - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Płatności za wykonane dostawy będą dokonywane w terminie 30 dni od daty otrzymania i przyjęcia przez Zamawiającego faktury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach