Przetargi.pl
Dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Gminy Połczyn-Zdrój w 2013 roku

Gmina Połczyn-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn-Zdrój, Plac Wolności 3-4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3666100 , fax. 94 3666105
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połczyn-Zdrój
    Plac Wolności 3-4 3-4
    78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3666100, fax. 94 3666105
    REGON: 00052388000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Gminy Połczyn-Zdrój w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów i maszyn funkcjonujących na potrzeby Gminy Połczyn-Zdrój w 2013 roku. Sprzedaż paliw następować będzie ze stacji położonej w mieście Połczyn-Zdrój według niżej wymienionego asortymentu: - benzyna bezołowiowa Pb-98 w ilości ok. 1.400 l/rok, - benzyna bezołowiowa Pb-95 w ilości ok. 4.100 l/rok, - olej napędowy ON w ilości ok 15.000 l/rok. Wraz z wyżej wymienionymi produktami naftowymi Zamawiający będzie nabywał dodatkowe artykuły tj. smary, oleje silnikowe i drobne części zapasowe i eksploatacyjne stosowane do aktualnych potrzeb. Warunki realizacji : 1. Zakup przedmiotu zamówienia dokonywany będzie w miejscu dystrybucji na terenie miasta Połczyn-Zdrój. 2. Odbiór paliw odbywać się będzie poprzez tankowanie pojazdów i maszyn będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Połczyn-Zdrój, w stacji paliwowej Wykonawcy, sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Wydanie paliwa musi być odnotowane i potwierdzone każdorazowo podpisem pracownika stacji benzynowej w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu. 4. Fakt bezgotówkowego pobrania paliw potwierdzi każdorazowo własnoręcznym podpisem kierowca Zamawiającego na dokumencie WZ lub zbiorczym kwicie wydania, sporządzanym przez pracownika stacji benzynowej Wykonawcy, na którym będzie umieszczona data zakupu, ilość i asortyment oraz do jakiego pojazdu lub maszyny został przeznaczony zakup. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę cen paliw w trakcie realizacji umowy w następujących przypadkach: a. przy wzroście lub obniżce podatku akcyzowego, b. przy zmianie podatków pośrednich, c. przy zmianie cen producenta lub hurtownika, d. przy zmianie cen urzędowych, e. przy zmianie kursów walut, w których wykonawca rozlicza się z producentem, f. przy zmianie średniookresowego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS. 6. Faktury za zakup paliw winny być wystawione raz w miesiącu. 7. Do faktury powinny być załączone karty sprzedaży paliw. 8. Paliwa będą odbierane w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami ze stacji paliwowej Wykonawcy, przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 9. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 192, poz 1969). Ponadto olej napędowy musi posiadać parametry nie gorsze niż przewiduje PN-EN-590:2005, a benzyna bezołowiowa nie może mieć parametrów gorszych niż wynikające z PN-EN-228:2005. Ceny jednostkowe paliw podane w ofercie będą cenami wskazanymi na dystrybutorach Wykonawcy w dniu złożenia oferty przetargowej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rabatu % od 1 litra pobranego paliwa. W przypadku zmian cen jednostkowych określonych w ofercie sprzedaż paliw będzie prowadzona według cen obowiązujących w dniu tankowania z uwzględnieniem rabatu w wysokości podanej w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za : - jakość świadczonych dostaw, - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Płatności za wykonane dostawy będą dokonywane w terminie 30 dni od daty otrzymania i przyjęcia przez Zamawiającego faktury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polczyn-zdroj.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach