Przetargi.pl
Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Kłobuck do 30 września 2018 roku

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42100 Kłobuck, ul. Zakrzewska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 172 695 , fax. 343 100 058
  • Data zamieszczenia: 2017-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kłobuck
    ul. Zakrzewska 85
    42100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 172 695, fax. 343 100 058
    REGON: 15002700800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Kłobuck do 30 września 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych w ilościach: a) 120 000 l – olej napędowy; b) 25 000 l – olej opałowy lekki. Wskazane ilości paliw są ilościami szacunkowymi. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia zakupionego w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu zamówienia nie będzie stanowić podstaw do roszczeń Wykonawcy z tego powodu. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Do rozładunku paliw potrzebna jest pompa przy autocysternie. Po każdym zatankowaniu zbiorników na olej napędowy, Dostawca ma obowiązek zaplombowania korka wlewu paliwa do zbiornika. Do każdej partii paliw musi być dołączone świadectwo jakości paliw wystawione przez producenta. W stosunku do każdego z paliw Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę do 20% ich ilości (wartości). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 9 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Dostarczane paliwo musi odpowiadać obowiązującym przepisom w zakresie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz posiadać wszystkie niezbędne atesty i świadectwa 3. Parametry oleju napędowego muszą odpowiadać normie PN-EN 590:2013, oleju opałowego lekkiego muszą odpowiadać normie PN-C-96024:2011. 4. Realizacja zamówienia będzie się odbywała sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy poprzez tankowania wyłącznie do zbiorników paliwa wskazanych przez Zamawiającego, zlokalizowanych w Kłobucku ul. Zakrzewska 85 i Nowy Folwark 8 gm. Miedźno oraz w miejsca postoju maszyn na terenie obszaru administrowanego przez Nadleśnictwo Kłobuck (gminy Miedźno, Popów, Mykanów, Lipie, Kłobuck, Opatów, Wręczyca, Panki) po cenach detalicznych obowiązujących w dniu tankowania z uwzględnieniem oferowanego stałego upustu wyrażonego w PLN w stosunku do 1 litra paliwa. Bezpośrednio po zatankowaniu wydawany będzie kwit/dowód wydania potwierdzający co najmniej ilość zatankowanego paliwa. 5. Podstawą do wzajemnych rozliczeń będą zestawienia wydania paliw, zawierające co najmniej: datę i miejsce tankowania, ilość i rodzaj zatankowanego paliwa, cenę obowiązującą w danym dniu, ilość zakupionego paliwa . W oparciu o zestawienie Wykonawca wystawiał będzie zbiorcze faktury VAT na zakupione paliwa. Faktury wystawiane będą nie częściej niż 1 raz w miesiącu. Okres rozliczeniowy wynosi 1 miesiąc. 6. Wszelkie usługi związane z dostawami wykonane zostaną z zastosowaniem technologii jak najmniej uciążliwej dla otaczającego środowiska. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia dostarczonego przez Wykonawcę paliw poprzez zlecenie przeprowadzenia badań przez Laboratorium Analiz Naftobazy Baza Paliw nr 3 Sp. z o.o. w Boronowie, na co Wykonawca wyraża zgodę uznając wskazaną powyżej jednostkę jako uprawnioną do wykonania badań, której wyników nie będzie kwestionował. Pobór próbek do badań odbędzie się z udziałem przedstawiciela Wykonawcy do pojemników dostarczonych przez Wykonawcę i zabezpieczonych przez Wykonawcę na czas transportu do Laboratorium Analiz. 8. Jeżeli przeprowadzone badania wykażą rozbieżność pomiędzy stanem faktycznym, a wynikającym z dostarczonego na piśmie badania producenta (świadectwo jakości) obowiązkiem Wykonawcy jest; a) pokrycie całości kosztów badań o których mowa w pkt 6, b) zabranie (wypompowanie) w terminie do 3 dni roboczych, od daty poinformowania Wykonawcy na piśmie o zaistniałych rozbieżnościach co do jakości, pozostałej dostarczonej przez Wykonawcę ilości oleju napędowego lub opałowego, w całości na koszt Wykonawcy, c) pokrycia kosztów ewentualnych napraw maszyn wielooperacyjnych leśnych, samochodów Nadleśnictwa, pieców w kotłowni Nadleśnictwa i w GNS, sprzętu i osprzętów wyposażenia kotłowni Zamawiającego, czyszczenia zbiorników powstałych na skutek wadliwego paliwa dostarczonego przez Wykonawcę, d) dostarczenia w terminie niezwłocznym nie później niż w następnym dniu od dnia wypompowania wadliwego paliwa, oleju spełniającego normy wraz z świadectwem, e) wystawienia faktury korygującej w trybie zgodnym z ustawą VAT. 9. W przypadku jeżeli Wykonawca uchyla się od realizacji zapisu pkt 6 Zamawiającemu przysługuje prawo wykonania całości czynności wskazanych w pkt 7 na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zgadza się na pokrycie całości powstałych kosztów (m.in. wypompowania oleju, dostawy nowego oleju, napraw maszyn wielooperacyjnych leśnych, samochodów Nadleśnictwa, pieców w kotłowni Nadleśnictwa i w GNS, sprzętu, osprzętu, czyszczenia zbiorników, itd.) w sposób i w terminie wskazanym w otrzymanym wezwaniu. 10. Wykonawca ma obowiązek udostępnić świadectwo pochodzenia i właściwości paliw będących przedmiotem umowy. W przypadku nie udostępnienia dokumentów Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z powodu okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. 11. W razie nienależytego wykonania warunków umowy z w/w przyczyn, Zamawiający może w trybie natychmiastowym rozwiązać ją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach