Zarząd Oczyszczania Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 00-508 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48222770470 , fax. +48226282674
- Data zamieszczenia: 2017-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Oczyszczania Miasta
Al. Jerozolimskie 11/19
00-508 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48222770470, fax. +48226282674
REGON: 010352346 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zom.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż na potrzeby Zamawiającego paliw płynnych tj: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 i gazu LPG. Zamówienie jest podzielone na dwie części. Sprzedaż paliw odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy wg potrzeb Zamawiającego, po cenach jednostkowych obowiązujących w dniu tankowania z uwzględnieniem udzielonych upustów, w systemie transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ. Paliwa tankowane przez Zamawiającego muszą spełniać wymagania jakościowe: 1) dla paliw ciekłych określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680); 2) dla gazu skroplonego (LPG) określone w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 18 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. z 2016 r. poz. 540). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134220-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2a oraz 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załącznik 2a i 2b do SIWZ oraz składa zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia własne wykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 2a oraz 2b do SIWZ; 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 2-3 niniejszej SIWZ (o ile dotyczy); 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy); 5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy Wiskitki do pojazdów gminnych, sprzętów utrzymania terenu oraz pojazdów i urządzeń OSP w 2023 roku
Dodano: 2024-02-13 - „Dostawa oleju napędowego w ilości 5 000 litrów do zbiornika w KP PSP w Piasecznie”
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa oleju napędowego w ilości 5 000 litrów do zbiornika w KP PSP w Piasecznie
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Przysusze
Dodano: 2021-03-03 - Dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Przysusze
Dodano: 2020-12-09 - Dostawa paliw
Dodano: 2020-07-07 - Dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Przysusze
Dodano: 2020-02-12 - Dostawa paliw
Dodano: 2019-01-31 - Sukcesywny zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2018-02-16 - Dostawy oleju napędowego w systemie kart paliwowych.
Dodano: 2016-10-28