21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3780919, 3780348 , fax. 041 3780332
- Data zamieszczenia: 2014-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
ul. Gen. F. Rzewuskiego 8 8
28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3780919, 3780348, fax. 041 3780332
REGON: 29052485300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoria.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa owoców, warzyw okopowych i świeżych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju -część II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców, warzyw okopowych i świeżych do magazynu żywnościowego Zamawiającego przy ul. Rzewuskiego 8 28-100 Busko-Zdrój. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) dostawy warzyw okopowych 2 razy w tygodniu: wtorek, czwartek w godzinach 900 - 1000 - zał. nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - PAKIET I - warzywa okopowe; 2) dostawy warzyw świeżych w dni powszednie od poniedziałku do soboty w godzinach 600 - 800) - zał. nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - PAKIET II - warzywa świeże; 3)dostawy jabłek 1 raz w tygodniu, dzień do uzgodnienia z Zamawiającym w godzinach 900 - 1000 - zał. nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - PAKIET III - jabłka . 3. Wielość przedmiotu zamówienia: 1) dostawy warzyw okopowych - zał. nr 5 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy - PAKIET I - warzywa okopowe; 2) dostawy warzyw świeżych - zał. nr 6 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy - PAKIET II - warzywa świeże; 3) dostawy jabłek - zał. nr 7 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy - PAKIET III - jabłka. 4. Warunki dostaw: 1) wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, a w szczególności: a) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późniejszymi zmianami) i aktów wykonawczych do tej ustawy oraz rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UE L 31 z 1 lutego 2002 r.), b) rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE L 338 z 13 listopada 2004r.), c) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 roku Nr 137, poz. 966; z późn. zm.), d) ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych ( Dz.U. z 2005r. Nr 187, poz. 1577; z późn. zm.), e) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r.); 2) jakość dostarczanego towaru musi być zgodna z obowiązującymi normami jakości, musi spełniać określone wymagania zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1, 2, 3 do SIWZ; 3) w przypadku przedsiębiorców produkujących i/lub wprowadzających do obrotu żywność dostawy produktów realizowanych będą zgodnie z wymogami systemu HACCP. Z każdą dostawą zamawiający będzie żądał od wybranego wykonawcy wymaganych prawem dokumentów: HDI (Handlowy Dokument Identyfikacji); 4) w przypadku producentów (rolników) na etapie produkcji pierwotnej wprowadzających do obrotu żywność dostawy będą realizowane w oparciu o wdrożoną i stosowaną dobrą praktykę produkcyjną (GMP) i higieniczną (GHP) (oświadczenie wykonawcy, że bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo zdrowotne sprzedawanych produktów); - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032211100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa owoców, warzyw świeżych i okopowych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa owoców, warzyw świeżych i okopowych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju - część II -
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa owoców, warzyw świeżych i okopowych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju - część I -
Dodano: 2015-04-16 - Dostawa owoców, warzyw świeżych i okopowych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju - część I
Dodano: 2014-04-08 - Dostawa owoców, warzyw okopowych i świeżych
Dodano: 2013-10-03 - Dostawa owoców, warzyw okopowych, świeżych i przetworzonych kiszonych
Dodano: 2012-10-10