Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
- Data zamieszczenia: 2013-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Piotrkowska 149 149
90-440 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
REGON: 00434557500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa owoców i warzyw dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców i warzyw szczegółowo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do specyfikacji. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 3 do specyfikacji - Pakiet asortymentowo - cenowy. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu ofertowego w ramach wartości brutto zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24/26 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203/205 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Senatorska 4 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a - Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a - Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a - Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Ćwiklińskiej 5a - Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Senatorska 4 - Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Smetany 4 - Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Tybury 16 - Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7 Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa i piątek w godzinach 7.00- 10.00 pod wskazane w pkt. 6 adresy jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania z tego tytułu dodatkowymi kosztami Zamawiającego. Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu lub telefonicznie. Dostawy będą realizowane w ciągu dwóch dni od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: - każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2010 roku nr 136 poz. 914 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; - każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP; -każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą; - dostarczane towary będą musiały odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia szczegółowo określonemu w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - Zamawiający będzie miał prawo sprawdzić przedmiot zamówienia podczas odbioru pod względem jakości. - dostarczany towar będzie odpowiednio zapakowany, zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zmówienia. Zamawiający nie będzie zobowiązany do przyjęcia towaru i odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: - stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu; - dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; - dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; - dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; - Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; - Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, rozumianą jako staranność profesjonalną w działalności objętej przedmiotem zamówienia; - Wykonawca wyda przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym; - na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi; - zgłaszanie na piśmie Zamawiającemu wszelkich zmian numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczanym asortymencie, Zamawiający przesyłać będzie pisemnie reklamację do Wykonawcy. Zamawiający na koszt Wykonawcy zwróci reklamowany towar celem wymiany na wolny od wad. Wykonawca w ciągu 24 godzin wymieni towar na inny, odpowiadający Zamawiającemu. Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument np. W - Z wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, określone przez Wykonawcę. Zapłata za dostarczone artykuły będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu przez Wykonawcę. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów spożywczych pomiędzy poszczególnymi asortymentami, wyszczególnionym w pakiecie asortymentowym w ramach wartości brutto zawartej umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełnej wysokości brutto zamówienia, zaś Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2016-07-25 - DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO OBIEKTÓW SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
Dodano: 2016-07-06 - Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000 euro na sukcesywną dostawę mrożonek owocowych i warzywnych do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2016-05-16 - Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000 euro na sukcesywną dostawę kapusty i ogórków przetworzonych oraz przetworów owocowych i warzywnych do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa w 2016-2017r. warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach
Dodano: 2016-02-02 - DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO OBIEKTÓW SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
Dodano: 2015-12-15 - Dostawa świeżych produktów warzywnictwa i ogrodnictwa dla Domu Pomocy Społecznej Pod Dębami w Konstantynowie Łódzkim. ZP/34/2015
Dodano: 2015-12-01 - DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO OBIEKTÓW SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
Dodano: 2015-11-27