Przetargi.pl
Dostawa oraz wdrożenie systemu informatycznego obsługującego finanse i księgowość budżetu Wojewody oraz księgowość urzędu jako jednostki organizacyjnej, wraz z oprogramowaniem bazodanowym

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4524690
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
    ul. Piastowska 14 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4524690
    REGON: 00051432500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz wdrożenie systemu informatycznego obsługującego finanse i księgowość budżetu Wojewody oraz księgowość urzędu jako jednostki organizacyjnej, wraz z oprogramowaniem bazodanowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oraz wdrożenie systemu informatycznego obsługującego finanse i księgowość budżetu Wojewody oraz księgowość urzędu jako jednostki organizacyjnej, wraz z oprogramowaniem bazodanowym. Wykonawca dostarczy oprogramowanie w wersji 20-stanowiskowej dla części systemu działającej w sieci wewnętrznej Zamawiającego oraz nieograniczonej liczebnie części systemu obsługującej jednostanowiskowe instalacje modułu wprowadzania Mandatów karnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale II SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 489000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu żądaną kwotę należy wpłacić przelewem na konto depozytowe Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, w NBP O/Okręgowy Opole nr konta 55101014010023101391200000 z dopiskiem Wadium w przetargu na system Finansowo - Księgowy. 4. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu wykonawca powinien dołączyć do oferty (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy zgodnie z zapisami rejestru handlowego lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej). 5. Informacje o zwrocie wadium: Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynie termin związania ofertą, - zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wniesienia, lub na pisemny wniosek Wykonawcy: - który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który zostanie wykluczony z postępowania, - którego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenie rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew - na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Przypadki utraty wadium: a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: XV. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Oferta Wykonawcy zgodna w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1(formularz ofertowy). 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2 (do oświadczenia Wykonawca ewentualnie dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 3. Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 3.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem (dostawa i wdrożenie systemu informatycznego obsługującego finanse i księgowość, w tym księgowość jednostki, księgowość budżetową, windykację mandatów karnych w jednostce finansów publicznych, w tym min. jeden system informatyczny dla Urzędu Wojewódzkiego) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; np. protokół odbioru końcowego podpisany bez zastrzeżeń (dopuszcza się wykazy oddzielnych dostaw poszczególnych komponentów systemu). 3.3 W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymogom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: opis przedmiotu zamówienia zawierający między innymi szczegółowe informacje z odniesieniem do każdego z wymogów ogólnych i merytorycznych, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem specyfikacji programowej oraz wymagającej sprecyzowania architektury sprzętowej (wypełnienie załączników do oferty nr 1 i 2). 3.4 Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z Wykonawców. Każdy z Wykonawców działających wspólnie składa dokument wymieniony w punkcie 1. Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy zgodnie z zapisami KRS lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej. 3.5 Do oferty Wykonawca musi dołączyć opis przedmiotu zamówienia zawierający między innymi szczegółowe odniesienie do każdego z wymogów ogólnych i merytorycznych, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wymagań sprzętowych oraz architektury programowej. 4. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wymagany dokument - wymieniony w pkt. 2 (załącznik Nr 2 część B) oraz 3.1 - odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast pozostałe dokumenty należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. 5. Zgodnie z Art. 92 ust.1 pkt 3 Zamawiający zawiadomi o Wykonawcach wykluczonych z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna z przesłanek art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zgodnie z Art. 92 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiadomi o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wymagane funkcjonalności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.opole.uw.gov.pl/index.php?menu_id=208
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach