Przetargi.pl
Dostawa oraz serwis fabrycznie nowego wózka widłowego na potrzeby Nadleśnictwa Dobrzejewice

Nadleśnictwo Dobrzejewice ogłasza przetarg

  • Adres: 87-123 Dobrzejewice, Zawały 101
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6742500 , fax. 056 6742501
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dobrzejewice
    Zawały 101 101
    87-123 Dobrzejewice, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6742500, fax. 056 6742501
    REGON: 87053000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadjąca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz serwis fabrycznie nowego wózka widłowego na potrzeby Nadleśnictwa Dobrzejewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego następujących parametrach techniczno-użytkowych: Główne parametry techniczne: - Udźwig nominalny przy środku ciężkości 500 mm - 1600 kg lub równoważny, - Wysokość podnoszenia - nie mniej niż 3325 mm, - Wysokość złożonego masztu - nie więcej niż 2180 mm - Promień skrętu - nie więcej niż 1960 mm - Silnik 4 - cylindrowy o pojemności nie mniejszej niż 1990cm3 oraz mocy nie mniejszej niż 29,5 kW - Zamknięta kabina dla operatora z nagrzewnicą - System stabilizacji wózka - CANbus - technologia minimalizująca okablowanie wózka - Uchwyt do jazdy w tył z sygnałem dźwiękowym - Zintegrowany przesuw boczny wideł - W pełni amortyzowany fotel operatora - Górny wydech spalin - Uchylny uchwyt na butlę z gazem - System zarządzania danymi VSM - pełniący rolę komputera pokładowego - Napęd hydrodynamiczny - Oświetlenie: Boczne / Stop / Tylne/Kierunkowskazy / Cofania / Przednie i Tylne Robocze - Sygnał cofania - Sygnał błyskowy - kogut - Dwa lusterka zewnętrzne - Kierowanie ze wspomaganiem - Widły 1200x80x40mm - Koła napędowe i sterujące pneumatyczne - Platforma robocza montowana na widłach o wymiarach podłogi nie mniejszej niż 800 x 1200 mm przeznaczona dla 2 lub więcej osób Inne wymagania: - Wózek widłowy fabrycznie nowy wyprodukowany w 2012 roku, - Serwis gwarancyjny minimum 24 miesiące bez limitu godzin gwarantujący dojazd do wózka w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii, umożliwiający korzystanie z wózka zastępczego na czas naprawy, - Dokumentacja techniczna: instrukcja obsługi, dziennik konserwacji, - Dostawa w cenie wózka widłowego, - Miejsce dostawy: Szkółka Leśna Bielawy, ul. Leśny Trakt 5, 87-100 Toruń - Badanie Urzędu Dozoru Technicznego w cenie wózka widłowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424150008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewidział zabezpieczenie ofert wadium w wysokości 2.000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach wymienionych w art. 45, ust. 6 ustawy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Nr. 25 1130 1075 8100 0000 0001 1283 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. - wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty, - z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46, ust. 4a ustawy. 7. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_dobrzejewice/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach