Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania do analizy odczytu holtera wraz z 2 stanowiskami roboczymi

Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-218 Sosnowiec, ul. Gabrieli Zapolskiej 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
    ul. Gabrieli Zapolskiej 3
    41-218 Sosnowiec, woj. śląskie
    REGON: 276240724
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum-pediatrii.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania do analizy odczytu holtera wraz z 2 stanowiskami roboczymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania wraz z licencją do analizy holtera EKG, holtera ciśnieniowego w posiadaniu których jest Zamawiający oraz dostawa 2 stanowisk roboczych z wyposażeniem (zwanymi w dalej przedmiotem zamówienia lub sprzętem). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu zostały zawarte w SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach