Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania antywirusowego oraz licencji oprogramowania Lansweeper w podziale na części.

Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-383 Szczecin, Mickiewicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 256 100 , fax. 914 256 103
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
    Mickiewicza 41
    70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 256 100, fax. 914 256 103
    REGON: 81014446200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania antywirusowego oraz licencji oprogramowania Lansweeper w podziale na części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dla Części I: Dostawa oprogramowania antywirusowego. W celu zapewnienia odpowiedniej ochrony stacji roboczych i serwerów oraz spełnieniu wymogów bezpieczeństwa należy posiadać najbardziej aktualne oprogramowanie antywirusowe. Przedłużenie aktualizacji oraz rozszerzenie o dodatkowy dostęp Eset Endpoint Antivirus Suite lub równoważnego programu antywirusowego, na okres od 21-12-2020r. do 20-12-2023r. Konto użytkownika: EAV-37307887. Aktualizacje baz sygnatur wirusów i oprogramowania. Ilość posiadanych licencji z FP: 200. Ilość posiadanych licencji z EFS’u: 100 + rozszerzenie o 4 Ilość posiadanych licencji z FGŚP: 14 + rozszerzenie o 14 Łącznie: .332 Dla Części II: LICENCJA OPROGRAMOWANIA LANSWEEPER Zakup licencji oprogramowania Lansweeper w wersji Premium na okres 3 lat do 1000 urządzeń. Aktualnie posiadana licencja programu upływa dnia 16.12.2020, numer klienta 124883337.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48761000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni, od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Dokument ten należy złożyć w oryginale. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy dla Części do której Wykonawca przystępuje, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, wskazanie terminu realizacji zamówienia, klauzulę społeczną oraz akceptację wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia dla Części I i/lub II. 3) Odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach