Dom Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich ogłasza przetarg
- Adres: 25-124 Kielce, ul. Jana III Sobieskiego 30
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 3614731, 361 15 97 , fax. 0-41 3611597
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich
ul. Jana III Sobieskiego 30 30
25-124 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 3614731, 361 15 97, fax. 0-41 3611597
REGON: 00030884400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kielce.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego w latach 2010-2012 na potrzeby kotłowni Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju opałowego lekkiego wraz z dostawą do kotłowni Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach, ul. Jana III Sobieskiego 30. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna (Załącznik nr 4 do SIWZ). Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ (Załącznik nr 3 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i 2 pkt 1-4 ustawy Pzp. 5.Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 6.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. (nie spełnia lub spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej w SIWZ i dołączonych do oferty. 7.Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wymaga się złożenia następujących dokumentów: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę formularz ofertowy wraz z pieczęcią firmową i imienną - (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 5.Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6.Podpisana przez Wykonawcę Specyfikacja Techniczna (Załącznik nr 4 do SIWZ). 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas zobowiązany jest przedłożyć dokumenty, zgodnie z §2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 8.Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kielce.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju napędowego grzewczego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni olejowych na sezon grzewczy 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w jednostkach podległych GDDKiA - Oddział w Kielcach z podziałem na siedem części Zamówienie Nr O.Ki.D-3.2414.1.2016.gk
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa oleju opałowego do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin, Urzędu Gminy w Krasocinie i Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krasocinie
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa oleju napędowego i opałowego lekkiego w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-04-14 - Zakup wraz z dostawą 6 500 litrów oleju opałowego lekkiego na potrzeby budynków Dworu i Centrum Nauki zlokalizowanych w miejscowości Podzamcze koło Chęcin.
Dodano: 2016-04-12 - Zakup wraz z dostawą 12 000 litrów oleju opałowego lekkiego na potrzeby budynków Dworu i Centrum Nauki zlokalizowanych w miejscowości Podzamcze koło Chęcin.
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa oleju opałowego grzewczego do kotłowni w budynku internatu Środowiskowego Hufca Pracy w Jędrzejowie, ul. Przemysłowa 9 d
Dodano: 2016-02-15 - Zakup wraz z dostawą 10 000 litrów oleju opałowego lekkiego na potrzeby budynków Dworu i Centrum Nauki zlokalizowanych w miejscowości Podzamcze koło Chęcin
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa oleju opałowego lekkiego typu EKOTERM Plus (lub o nie gorszych parametrach) w roku 2016 w ilości do 40.000 l do budynku Urzędu Miasta i Gminy Bodzentyn ul. Suchedniowska
Dodano: 2016-01-04