Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do Szkół Podstawowych w Wysokienicach i Michowicach oraz NZOZ Dobrego Zdrowia w Głuchowie

Gmina Głuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-130 Głuchów, Aleja Klonowa 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8157530 , fax. 046 8157058
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchów
    Aleja Klonowa 5 5
    96-130 Głuchów, woj. łódzkie
    tel. 046 8157530, fax. 046 8157058
    REGON: 00053268800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gluchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do Szkół Podstawowych w Wysokienicach i Michowicach oraz NZOZ Dobrego Zdrowia w Głuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego niskosiarkowego wraz z transportem dostawcy do budynków Szkół Podstawowych w Wysokienicach, Michowicach oraz NZOZ Dobrego Zdrowia w Głuchowie. Olej powinien spełniać wymagania PN-71/C-97012, gatunek I i parametry: gęstość - 0,96 1,09 (g/cm3) osadu nie zawiera powyżej temp. 30C wody nie więcej niż 1% temperatura zapłonu wg Marcussona nie niższa niż 700C wartość opałowa nie niższa niż 8.500 kcal/kg 1.4 Przewidywana ilość około 35 000 l oleju z podziałem na odbiorców: - Szkoła Podstawowa w Wysokienicach - około 22 000 litrów - Szkoła Podstawowa w Michowicach - około 8 000 litrów - NZOZ Dobrego Zdrowia w Głuchowie -około 5 000 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 110000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 4/ Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 5/ Posiadanie stosownych uprawnień branżowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE OD OFERENTÓW 1. Oferta wykonawcy 2. Kopie dokumentów potwierdzających rejestrację firmy 3. Oświadczenie (art.22 i 24 ustawy prawo zamówień publicznych) 4. Projekt umowy zatwierdzony przez parafowanie każdej ze stron

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach