Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Polna 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3640310 , fax. 024 3640311
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
    ul. Polna 7 7
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3640310, fax. 024 3640311
    REGON: 61026091517113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy MIasto Płock

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego typu lekkiego do kotłowni budynków przy ulicy Otolińskiej 23, Zielonej 40, Kwiatka 14, Popłacińska 42 w Płocku w ilości razem: 246 m3 w terminie12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dowóz paliwa będzie następował pojazdem - autocysterną Wykonawcy w godzinach od 730 do 1400. Dokładne wyznaczenie terminów dostawy będzie dokonywane przez Kierownika Rejonu Obsługi Mieszkańców lub upoważnionego przez niego pracownika telefonicznie i potwierdzane faksem i realizowane w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania. ul. Otolińska 23 - 130 m3 ul. Zielona 40 - 30 m3 ul. Kwiatka 14 - 16 m3 ul. Popłacińska 42 - 70 m3 Parametry oleju opałowego znajdują się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca Przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6.000 złotych (sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy MZGM - TBS sp. z o.o. w Banku PKO Bank Polski S.A. 2 Oddział w Płocku Nr konta: 30 1020 3974 0000 5402 0098 2272 Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie (godzina )składania ofert. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych. 5.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 7. Z zastrzeżeniem pkt. 8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2)który został wykluczony z postępowania, 3)którego oferta została odrzucona. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym: - zakres prowadzonej działalności gospodarczej obejmuje przedmiot zamówienia - posiadają aktualne świadectwo autoryzacji dystrybucji oleju opałowego wydane przez producenta paliw, - posiadają aktualną normę zakładową producenta paliw na dystrybuowany olej opałowy. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia , w tym: a)wykonali w ciągu ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Dostawę oleju opałowego o wartości nie mniejszej niż 400 tysięcy złotych wraz z załączonymi referencjami,dokumentami potwierdzającymi, że dostawa ta została wykonana należycie. b)dostarczą olej opałowy środkiem transportu którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - autocysterną (co najmniej jeden) o pojemności powyżej 6m3 , na środek transportu Wykonawca musi posiadać aktualne badanie techniczne i badanie Transportowego Dozoru Technicznego oraz aktualne zaświadczenie dopuszczające pojazd do przewozu towarów niebezpiecznych wydane przez Transportowy Dozór Techniczny, c)dysponują lub będą dysponować osobami,kierowcami (co najmniej jednym) zdolnymi do realizacji przedmiotowej dostawy, którzy muszą posiadać zaświadczenie ADR - na przewóz materiałów niebezpiecznych i zaświadczenie Transportowego Dozoru Technicznego - na obsługę urządzeń napełniających i opróżniających zbiorniki transportowe, cysterny drogowe do przewozu towarów niebezpiecznych. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5)Wykonawca, który udzieli upustu cenowego - procentowego w stosunku do ceny oleju opałowego producenta (wskazanego w Formularzu oferty - Załącznik Nr 1 musi stosować go przez cały okres obowiązywania umowy. Powyższy upust jest stały i nie może w tym czasie ulec zmianie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia) na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Formularz oferty - Załącznik Nr1. b)Oświadczenie wykonawcy złożone w trybie art. 44 Prawo zamówień publicznych, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Załącznik Nr 2. c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Dostawę oleju opałowego o wartości nie mniejszej niż 400 tysięcy złotych wraz z załączonymi referencjami/dokumentami potwierdzającymi, że dostawa ta została wykonana należycie - Załącznik Nr 3. f)Wykaz środków transportu - Załącznik Nr 4 jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i przeznacza do realizacji przedmiotu zamówienia. Do wykazu należy załączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego w całości z widoczną datą ostatniego badania technicznego i badania TDT oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia dopuszczającego pojazd do przewozu towarów niebezpiecznych wydane przez TDT. g)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia środków transportu, które wykonawca przeznacza do realizacji przedmiotowej dostawy, jeżeli w Załączniku Nr 4 wskazał środki transportu, którymi będzie dysponował. h)Wykaz osób ,kierowców - Załącznik Nr 5, które będą wykonywać dostawę (z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotowej dostawy, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności). Do wykazu należy załączyć zaświadczenie ADR - na przewóz materiałów niebezpiecznych i zaświadczenie TDT - na obsługę urządzeń napełniających i opróżniających zbiorniki transportowe, cysterny drogowe do przewozu towarów niebezpiecznych wystawione na osobę, która będzie wykonywać dostawę oleju opałowego . i)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób /kierowców zdolnych do realizacji przedmiotowej dostawy, jeżeli w Załączniku Nr 5 wskazał osoby, którymi będzie dysponował. j)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierza podwykonawcom - Załącznik Nr 6 W przypadku, gdy Wykonawca nie przewiduje podwykonawców - wpisuje on (Nie dotyczy) i załącza niewypełnione Załączniki Nr 6 do oferty. k)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie złożył dokumenty określone w niniejszym punkcie - lit. ( b, c, d )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach