Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95

Urząd Miejski w Ciechanowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2771145 , fax. 086 2771066
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Ciechanowcu
    ul. Mickiewicza 1 1
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 086 2771145, fax. 086 2771066
    REGON: 00052740500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu i jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie Gminy Ciechanowiec: - oleju napędowego ON - 9 500 litrów - benzyny bezołowiowej Pb95 - 1 000 litrów Wyżej określone ilości paliw mogą ulec zmianie w zakresie +/- 20% w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Zakupione paliwa muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r. Nr 221 poz. 1441). Wykonawca zapewni możliwość codziennego tankowania w godz. 8.00 - 16.00 w granicach administracyjnych miasta Ciechanowiec, bezpośrednio do zbiorników środków transportowych i karnistrów będących własnością zamawiającego. Wydane ilości paliw oraz aktualna cena z dystrybutora zostaną wpisane w asygnacie i potwierdzone przez pracownika zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: a) art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). b) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; c) posiadania wiedzy i doświadczenia; d) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; e) sytuacji ekonomicznej i finansowej. f) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, wzór wg zał. Nr 1, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 2, d) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień lub pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych e) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/zam_publicz.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach