Przetargi.pl
dostawa oleju napędowego do ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego

Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Tochtermana
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 626 389 , fax. 483 624 847
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego
    ul. Tochtermana 1
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 626 389, fax. 483 624 847
    REGON: 67020628600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa oleju napędowego do ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „dostawa - oleju napędowego do ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego” w minimum 3 czynnych całodobowo stacjach paliwowych zlokalizowanych na terenie Radomia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę oleju napędowego (o parametrach jakościowych zgodnych z obowiązującymi normami), jako szacunkowe gwarantowane ilości od około 8 000 do 10 000 litrów miesięcznie, przez cały okres trwania umowy. 3.2. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.2.1 Wskazane ilości paliw należy traktować, jako szacunkowe gwarantowane ilości. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od zamawianych. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 3.2.2 Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zagwarantuje ciągłość dostaw. 3.2.3 Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( T. jedn. Dz.U z 2013 r. poz. 1058 z późn. zm.). 3.2.4 Wykonawca gwarantuje, że stacje paliw spełniają wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2005 r. Nr 243, poz. 2063 ze zm.). 3.2.5 Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa do ambulansów sanitarnych należących do Zamawiającego polegać będzie na: a) Tankowaniu paliwa do ambulansów sanitarnych Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy, czynnych codziennie (7 dni w tygodniu) 24 godziny na dobę, b) Wydawaniu paliwa w formie tankowania z dystrybutora stacji paliw tylko bezpośrednio do zbiorników uprawnionych ambulansów sanitarnych wykazanych w załączniku nr 1 do umowy, c) Prowadzeniu przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych ambulansów sanitarnych z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, stanu licznika pojazdu (stan licznika podaje kierowca na stacji paliw), d) Naliczaniu kosztów zakupu według cen obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy, w dniu sprzedaży pomniejszonych o zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie rabat cenowy, przez cały okres obowiązywania umowy, e) Realizacji rozliczania tankowań w systemie bezgotówkowym, np. za pomocą elektronicznych kart wydanych przez Wykonawcę na każdy pojazd Zamawiającego, - przewidywana ilość zgłoszonych do tankowania pojazdów to średnio 25 (w ciągu roku) plus do 5 szt. nowych pojazdów w czasie realizacji umowy, plus 1 karta zastępcza na okaziciela - Zamawiający dopuszcza inny niż opisany powyżej sposób realizacji bezgotówkowego rozliczania tankowania pojazdów Zamawiającego, zaproponowany przez Wykonawcę, spełniający wymagania opisane w SIWZ i projekcie umowy, f) Rozliczaniu zawartych transakcji fakturami VAT po zakończeniu każdego miesiąca. Zamawiający dopuszcza elektroniczną formę faktury, g) Przyjęciu przez Wykonawcę terminu płatności 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 3.2.6 Zamawiający zastrzega sobie, że ilość ambulansów sanitarnych użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dokumentu potwierdzającego , że spełniają warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty koncesję, zezwolenie, licencję lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach