Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego

Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Poznańska 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3852407 w. 49 , fax. 068 3852370
  • Data zamieszczenia: 2011-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 18 18
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3852407 w. 49, fax. 068 3852370
    REGON: 97792265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.supekom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o ze 100% udziałem Gminy Sulechów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego do pojazdów i sprzętu Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego >>SuPeKom<< Sp. z o.o w Sulechowie w ilości szacunkowej: 52 800 litrów. 2. Dostawa oleju napędowego następować będzie przez zatankowanie pojazdów i sprzętu Zamawiającego na podstawie kart drogowych lub kart pracy sprzętu, w których Wykonawca każdorazowo dokona adnotacji o wielkości sprzedaży. W przypadku tankowania pojazdów i sprzętu oraz poboru paliwa do beczki lub kanistra dostawa paliw musi następować na podstawie wcześniej dostarczonego, sukcesywnie aktualizowanego, wykazu pracowników podpisanego przez Zamawiającego. W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o upoważnieniu pracownika do pobrania paliwa. Jednocześnie Zamawiający zobowiązany jest do dostarczenia Wykonawcy nowego wykazu pracowników upoważnionych do tankowania oleju napędowego. Dopuszczalne jest również tankowanie pojazdów i sprzętu Zamawiającego przy użyciu elektronicznych kart paliwowych wystawianych na numer rejestracyjny samochodu lub imię i nazwisko kierowcy lub nazwę Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że każdorazowo wraz z fakturą Wykonawca ma obowiązek dostarczać dowody wydania paliwa w formie wydruku z systemu obsługującego karty paliwowe na stacjach paliw. Uwaga: Zamawiający zastrzega, że stacje paliw na których odbywać się będzie tankowanie pojazdów i sprzętu Zamawiającego nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5km od siedziby Zamawiającego (ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów). 3. Wyszczególniony w pkt. 1 olej napędowy musi odpowiadać standardom określonym w obowiązujących normach (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz. U. 2008, nr 221, poz. 1441). 4. Olej napędowy musi być zgodny z normą ON /PN-EN 590, tj. być przeznaczony do stosowania w silnikach typu samochodowego o zapłonie samoczynnym (Diesla). 5. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że zła jakość oleju napędowego była przyczyną awarii lub zniszczenia części, urządzeń - Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia strat, jakie z tego tytułu poniesie Zamawiający. 6. Zamawiający zastrzega możliwość żądania od Wykonawcy dostarczenia charakterystyk dostarczanego Zamawiającemu oleju napędowego. 7. Wykonawca będzie prowadził ewidencję wydanego oleju napędowego na drukach dostarczonych przez Zamawiającego i potwierdzoną pisemnie przez pobierającego. Dopuszczalne jest również prowadzenie ewidencji przy użyciu elektronicznego systemu z wykorzystaniem elektronicznych kart paliwowych, pod warunkiem, że wydruki przygotowane w oparciu o system elektroniczny będą zawierały m.in.: - datę tankowania, - imię i nazwisko kierowcy, - markę pojazdu lub numer rejestracyjny, - ilość pobranego oleju napędowego, i zgodnie z pkt. 3.13 SIWZ będą dostarczane co tydzień wraz z fakturą wystawioną po realizacji zamówienia. 8. Wielkość i termin tankowania pojazdów i sprzętu Zamawiającego wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego. 9. Zapotrzebowanie na zamówiony olej napędowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb w czasie trwania umowy, jednakże ostateczna kwota wynagrodzenia nie może przekroczyć ogólnej wartości przedmiotu umowy. 10. W przypadku ograniczenia przez Zamawiającego ilości zakupionego oleju napędowego w stosunku do zamówionego, nie będzie to uznane przez Wykonawcę za odstąpienie od umowy i tym samym Wykonawca nie będzie miał prawa do dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania z tytułu zakupu mniejszej ilości oleju napędowego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia w inny sposób (np. na innej stacji paliw), w sytuacji, gdy nie będzie mógł świadczyć dostaw, z zastrzeżeniem, że w takiej sytuacji koszt realizacji zamówienia nie ulegnie zwiększeniu, a zastępcza stacja paliw nie będzie znajdować się w odległości większej niż 5km od siedziby Zamawiającego. 12. Rozliczenie za przedmiot dostawy odbywać się będzie na podstawie cen hurtowych oleju napędowego, publikowanych na stronie internetowej producenta, z dnia zakupu powiększonych o stałą marżę Wykonawcy, zaoferowaną w ofercie przetargowej. 13. Wykonawca zobowiązany jest do cotygodniowego wystawiania faktur po realizacji zamówienia, z wyszczególnieniem ilości sprzedanego oleju napędowego, daty sprzedaży oraz ceny producenta powiększonej o stałą marżę Wykonawcy. Dodatkowo do każdej wystawionej faktury Wykonawca dołączy wydruk z cenami ze strony internetowej producenta potwierdzający zmianę cen. 14. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym nazwy Koncernu Naftowego, którego paliwa będzie dostarczał Zamawiającemu. W przypadku zmiany, w trakcie trwania umowy Koncernu Naftowego, od którego paliwa będą dostarczane Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, pisemnie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą być częstsze niż raz w miesiącu. Do powiadomienia o zmianie Koncernu Naftowego Wykonawca załączy stosowne dokumenty potwierdzające powyższy fakt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://supekom.bip.sulechow.pl sekcja: Zamówienia publiczne / wg ustawy PZP / 2011

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach