Przetargi.pl
Dostawa olejów i środków smarowych.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Gogolinie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-320 Gogolin, ul. Ligonia 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 466 63 27 , fax. 0-77 466 62 32
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Gogolinie
    ul. Ligonia 15 15
    47-320 Gogolin, woj. opolskie
    tel. 0-77 466 63 27, fax. 0-77 466 62 32
    REGON: 00108598400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkimgogolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa olejów i środków smarowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje:dostawę do Zamawiającego (Gogolin, ul. Ligonia 15) następujących olejów i środków smarowych: 1. olej silnikowy mineralny SAE 15W/40 wg. API SF/CC: około 800 litrów 2. olej silnikowy mineralny SAE 15W/40 wg. API CG-4/SJ: około 400 litrów 3. olej silnikowy półsyntetyczny SAE 10W/40 wg. API SJ/CF: około 120 litrów4. olej przekładniowy SAE 80W/90 wg. API GL 4: około 300 litrów 5. olej hydrauliczny HL - L 68: około 1000 litrów 6. olej przekładniowy do układu kierowniczego dextron II: około 60 litrów 7. płyn chłodniczy: około 400 litrów Zamawiający oczekuje dostaw przedmiotu zamówienia partiami, których wielkość i asortyment będzie wynikał z bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający oczekuje realizacji dostaw w terminie 4 dni roboczych od chwili złożenia danego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości nabywania produktów olejowych w trybie zawieszenia poboru akcyzy ze względu na ich przeznaczenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11.08.2004 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:1) spełniają wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) zaakceptują wzór umowy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 4) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają normom lub specyfikacjom technicznym:- świadectwa jakości - dokumenty określające parametry oferowanego produktu,- karty charakterystyki produktu niebezpiecznego. 5) Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy. 6) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane powyżej dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; 8) Upoważnienie do podpisania oferty lub / i załączników do niej, (jeżeli wszystkiete dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny); 9) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkimgogolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach