Przetargi.pl
DOSTAWA OGUMIENIA DO POJAZDÓW Z 13 WOG ORAZ INSTYTUCJI I JW BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 13WOG - SPRAWA NR 1/2017

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2017-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OGUMIENIA DO POJAZDÓW Z 13 WOG ORAZ INSTYTUCJI I JW BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 13WOG - SPRAWA NR 1/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia do pojazdów z 13 WOG oraz instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 13WOG, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia określonym przez Zamawiającego, na warunkach określonych w ogólnych wach umowy. Zakres i rodzaj przedmiotu zamówienia: 1.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 155/80 R13 letnia,Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 8; 2.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 215/70 R15C letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 4; 3.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 215/70 R15C zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 12; 4.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 235/65 R16C letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 10;Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 12; 5.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 235/65 R16C zimowa,Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 10;Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 12; 6.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 25/8 R12 terenowa (przód,Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 8;Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 2; 7.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 25/10 R12 terenowa (tył,Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 8;Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 2; 8.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 185 R15C letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 16; 9.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 185 R15C zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 16; 10.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 7.50 R16, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 24; 11.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 195/65 R15 letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 4; 12.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 195/65 R15 zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 4; 13.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 255/100 R16, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 2; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 2; 14.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 205/65 R16C letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 4; 15.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 195/65 R16C zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 4; 16.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 215/55 R16 letnia, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 4; 17.Typ ogumienia (bezdętkowego)-Opona 215/55 R16 zimowa, Ilość ZAKRES PODSTAWOWY - 0; Ilość ZAKRES PRAWA OPCJI – art. 34 ust. 5 PZP - 4; Zamawiający przewiduje zgodnie z treścią art. 142 ust. 5 ustawy PZP możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Ad.1) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) adekwatnie do zmiany wysokości stawki podatku VAT, zastosowanej przez Wykonawcę w ofercie złożonej w przedmiotowym postępowaniu. Ad.2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w części stanowiącej koszty ponoszone na wynagrodzenie i ubezpieczenie zatrudnionych w ramach umowy o pracę pracowników (dotyczy umów pracowników z minimalnym wynagrodzeniem) albo w ramach umowy cywilno – prawnej (dotyczy umów zleceniobiorców/wykonujących dzieło z minimalną stawką godzinową) w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie w odpowiedniej pozycji kalkulacji z zastrzeżeniem, że powyższa zmiana uwzględniać będzie wyłącznie wzrost wynagrodzenia w stosunku do osób realizujących zadania przedmiotu niniejszej umowy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę z ustalonym minimalnym wynagrodzeniem. W opisanym przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia z wnioskiem do Zamawiającego z określeniem uzasadnienia zmiany, propozycji zmiany wynagrodzenia oraz wykazania wpływu zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający w terminie 21 dni roboczych od daty otrzymania kompletu dokumentów od Wykonawcy rozpatrzy wniosek o zmianę. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń do propozycji Wykonawcy w zakresie zmian wysokości ceny umowy, stanowisko Zamawiającego będzie w tej mierze ostateczne. Ad.3) W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu i wysokości składek określonych w pkt 3 w stosunku do osób realizujących zadania przedmiotu niniejszej umowy wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie w odpowiedniej pozycji formularza ofertowego stanowiącego załącznik do umowy jako podstawy ustalenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia. Podstawę zmiany wysokości wynagrodzenia stanowić będzie zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający szczegółowe analityczne z uwzględnieniem zmian jak wyżej. Uzasadnione zastrzeżenia i zmiany Zamawiającego do tak przedłożonych kalkulacji będą wiązały strony w przedmiocie ustalenia obowiązującej stawki roboczogodziny. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy zostaną wprowadzone do umowy stron w formie aneksu. Zmiany jak powyżej pkt 1, 2, 3 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem i udowodnieniem zaistniałych okoliczności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34351100-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach