Przetargi.pl
Dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie Część I. Dostawa odzieży ochronnej dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie Część II. Dostawa środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, U. Kolejowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 738 11 45 , fax. 32 738 11 55
  • Data zamieszczenia: 2015-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    U. Kolejowa 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 738 11 45, fax. 32 738 11 55
    REGON: 24181949500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cismikolow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Centrum Integracji Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie Część I. Dostawa odzieży ochronnej dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie Część II. Dostawa środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015 oraz SZANSA- wsparcie społeczne w Mikołowie Projekt jest dofinansowany ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część I. Dostawa odzieży ochronnej dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie 1. Ubranie robocze typ szwedzki, bluza z zapięciem na guziki i spodnie ogrodniczki możliwością regulacji w pasie dzięki dodatkowym guzikom oraz w długości szelkami, kurczliwość nie większa niż 3%. Materiał: poliester, bawełna, gramatura min. 250 g-m2., 23 komplety 2. Koszula robocza flanelowa zapinana na guziki, kołnierzyk usztywniony, gramatura min.120g-m?, kurczliwość nie większa niż 3%, Materiał: 100% bawełna. 23 sztuki. 3. Koszulka bawełniana , t-shirt, gramatura min. 120g/m?, kurczliwość nie większa niż 3%. 100% bawełna. - 23 sztuki. 4. Kalesony bawełniane. Kalesony z rozporkiem oraz gumą w pasie, doły nogawek zakończone ściągaczem.- 12 sztuk. 5. Bluza robocza ocieplana, materiał wierzchni poliester/bawełna, gramatura min.230g/m?,możliwość prania w temp. 60oC, zapinana na suwak lub z zapięciem na guziki, 23 sztuki. 6. Obuwie robocze, skórzane, na spodach olejoodpornych, szytych, ze wzmocnionymi noskami i podeszwami zabezpieczonymi przed przebiciem ostrymi przedmiotami, 23 pary. 7. Obuwie robocze ocieplane, wykonane ze skóry, buty typu trzewik, sięgające nie więcej niż 7 cm ponad kostkę, ocieplane kożuszkiem, mające podwyższoną odporność na minusowe temperatury,23 pary. 8. Czapka robocza letnia, drelichowa, usztywniany daszek i przód czapki, z możliwością regulacji obwodu, 23 sztuki. 9. Rękawice 5-palcowe drelichowe, wykonane z tkaniny bawełnianej. 23 pary. 10. Rękawice 5-palcowe wzmacniane skórą, 23 pary. 11. Rękawice 5-palcowe wzmacniane skórą, ocieplane, od środka wyłożone kożuszkiem, 23 pary. 12. Rękawice wampirki wykonane z poliestru i bawełny, oblane gumą. Posiadające znak CE. - 276 par. 13. Czapka zimowa, dzianinowa, 23 sztuki. 14. Płaszcz przeciwdeszczowy z kapturem, długość min.120 cm, - materiał: - 30% PCV, 70% poliester - zapinany na suwak oraz dodatkowe napy - kaptur zasuwany w kołnierzu, ściągany troczkami - dwie kieszenie - rękawy zapinane na napy, umożliwiające regulację ich szerokości - system wentylacji na plecach, 23 sztuki. 15. Buty filcowo-gumowe, wierzch i spód: guma, podszewka: włóknina, 23 pary. 16. Leginsy damskie pod odzież roboczą. Min. 95% bawełna. - 11 szt. Część II. Dostawa środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie 1. Mydło, w kostkach po 100 gr., nawilżające, posiada atest PZH, 276 kostek 2. Proszek do prania, opakowanie minimum 450 gr., proszek do stosowania we wszystkich typach pralek i do prania ręcznego, uniwersalny, temp. prania 60°, zeolity min. 15%, wydajność: maks. 100g-4,5 kg prania,138 szt.. 3. Pasta bhp do mycia rąk, ze środkiem ściernym, przebadana dermatologiczne, w pojemnikach 500 gr., 24 szt. 4. Krem do rąk z silikonem i prowitaminą B5, w tubkach po 100ml, 33 szt. 5. Ręcznik bhp, bawełniany, minimalny rozmiar 55x100 cm, gramatura min. 300g/m2 ; w ciemnych kolorach (wyklucza się kolory pastelowe) 23 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zrealizowania dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cismikolow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną