13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261483290 , fax. 261483290
- Data zamieszczenia: 2023-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
ul. Czwartaków 3
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261483290, fax. 261483290
REGON: 340907277 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży kucharskiej - sprawa 105/2023 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży kucharskiej, zgodnie z rodzajem przedmiotu zamówienia i w ilościach określonych przez Zamawiającego.Zakres przedmiotu zamówienia:1 Bluza kucharza męska z długim rękawem-125 szt.2 Bluza kucharza damska z długim rękawem- 125 szt3 Spodnie kucharza męskie-125 szt.4 Spodnie kucharza damskie- 125szt5 Czepek personelu kuchennego męski- 200 szt.6 Czepek personelu kuchennego damski-200 szt.2. Opis i liczba części zamówienia: Liczba zadań: 1Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Miejsce realizacji dostawy: magazyn mundurowy 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu, ul. Legionów 54.4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego następująco: 1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte - zewnętrzne opakowanie.2) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.3) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych - estetycznych, modelu, wykonaniu, kolorystyce dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 4) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji na okres 24-miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy (termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia min. 24-mc-e).5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych w umowie (magazyn stanowi budynek parterowy). 6) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w Załączniku nr 1 do umowy) pochodzenie towaru od określonego producenta czy dane techniczne mogące wskazywać na konkretny produkt występujący na rynku, służą jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.7) Wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być pierwszej jakości gatunku, wyprodukowane nie wcześniej niż IV kwartał w 2022 r. Wszystkie wyroby winny posiadać aktualne deklaracje zgodności z polskimi normami, w pełnej gamie rozmiarowej (określonej przez Zamawiającego).Wraz z dostawą Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia:• Certyfikatu OEKO-TEX STANDARD 100 od producenta tkaniny lub dokumentu równoważnego - producenta dla wyrobów: pozycja asortymentowa nr: 1, 2, 3, 4• Kart katalogowych (technicznych, itp.) dla wyrobów: pozycja asortymentowa nr: 1, 2, 3, 4.8) Każdy przedmiot zamówienia powinien posiadać wszytą lub przyłączoną w inny równie trwały sposób tzw. metkę z oznaczeniami rozmiarów oraz zawierających inne podstawowe informacje dotyczące sposobu i parametrów prania, prasowania, suszenia, sposobu konserwacji, składu procentowego użytych materiałów itp. 10) Na przedmiotach powinna być wszywka lub przywieszka z informacją:- kto jest producentem;- kiedy przedmiot był wykonany;5. Rozwiązania równoważne w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia:Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie norm przywołanych w treści Załącznika nr 1 do SWZ.Z uwagi na fakt, że opis przedmiotu zamówienia w pozycjach jak powyżej odnosi się do przywołanych norm Wykonawca oferujący produkty równoważne tak opisywanym (zgodnie z treścią art. 101 ust. 5 Pzp) musi udowodnić w ofercie w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp (m.in. certyfikatów wydanych przez jednostkę oceniającą zgodność, sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez jednostkę jak powyżej, dokumentację techniczną producenta), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności w zakresie wartości użytkowych i bezpieczeństwa użytkowania.W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, iż oferuje produkty równoważne, jest zobowiązany do załączenia wraz z ofertą:- wykazu asortymentu o rozwiązaniach równoważnych wraz z opisem rozwiązań równoważnych,- przedmiotowych środków dowodowych jak powyżej,- oświadczenie, że oferuje produkt równoważny.Zamawiający dopuszcza wydruki z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej opisane przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SWZ i dane identyfikujące produkt.Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. Niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej tj. świadczących o tym, że Wykonawca oferuje produkty równoważne będzie jednoznaczne z zaoferowaniem przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SWZ.Zamawiający nie przewiduje uzupełniania przedmiotowych środków dowodowych. Dokumenty świadczące o równoważności stanowią treść oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Zakładu Pomocy Doraźnej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu”
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - 47/2023
Dodano: 2023-08-03 - Dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla policjantów i pracowników województwa kujawsko-pomorskiego.
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa fartuchów barierowych. SSM.DZP.200.37.2023
Dodano: 2023-06-08 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - 47/2023
Dodano: 2023-06-07 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - sprawa nr 72/2022
Dodano: 2022-10-20 - Dostawa środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Potulicach
Dodano: 2021-05-07 - Dostawa kombinezonów ochronnych typu TYVEK
Dodano: 2021-04-21 - ZAMÓWIENIE ZWIĄZANE Z COVID: kombinezony i maseczki
Dodano: 2021-04-02 - ZAMÓWIENIE ZWIĄZANE Z COVID: fartuchy
Dodano: 2021-03-26