"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. Baranki 24
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 621 96 50 , fax. 087 621 96 33
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
ul. Baranki 24 24
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 621 96 50, fax. 087 621 96 33
REGON: 51099686100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników do serologii grup krwi mikrometodą kolumnową na okres 24 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Lp. Nazwa artykułu J.m Ilość badań 1 Pełne oznaczenie grupy krwi z badaniem izoaglutynin grupowych karta 1000 2 Oznaczenie grupy krwi noworodka+BTA karta 1200 3 Właściwa próba krzyżowa LISS karta 2400 4 Screening p/ciał na 3 krw. wzorcowych w PTA LISS i teście enzymatycznym karta 7000 5 Zestaw 3 krwinek wzorcowych do screeningu p/ciał /do testu PTA/ ml 1200 6 Zestaw 3 krwinek wzorcowych papainowanych do screeningu p/ciał /do testu enzymat. ml 1200 7 Odczynnik LISS ml 6000 8 Końcówki do pipety szt 32000 9 Zestaw do wewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości op 12 10 Międzynarodowa zewnątrzlaboratoryjna kontrola jakości 1x na rok op 2 11 Dzierżawa systemu do oznaczeń wirówka na 6-8 mikrokart - 2 szt inkubator z możliwością inkubacji głowicy wirówki - 1 szt pipeta automatyczna - 2 szt dozownik do diluentu - 1 szt zestaw 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336961006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 4.000,00zł ( słownie: cztery tysiące zł 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia 1.W zakresie warunków wskazanych w § IV ust. 1 pkt. 1) i § IV ust.1 pkt. 3) - 4) ocena spełnienia warunków nastąpi (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, Dz. U. Nr 188 poz. 1155) ) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § V ust. 1 pkt. 1) - pkt. 5) 2.W zakresie warunku wskazanego w § IV ust. 1 pkt. 2) ocena spełnienia warunku nastąpi (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, Dz. U. Nr 188 poz. 1155) ) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § V ust.1 pkt. 6)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 3)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 5)Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 6)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających postępowanie ( minimum 2 dostawy ) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (min.1 dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Oświadczenie, iż produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym wymaganych w SIWZ. Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania, spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymogami prawa wspólnotowego i polskiego, spełnia wymagania jakościowe. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodności i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną. Powyższy zapis dotyczy tylko Wykonawców, którzy są uprawnieni do posiadania w/w. dokumentów, a w przypadku braku obowiązku posiadania, każdy Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie potwierdzające taki stan. Dokumenty dodatkowe: 1.Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 2.Podpisany przez Osoby Uprawnione wzór umowy 3.Potwierdzenie wniesienia wadium. 4.Uzupełniony formularz cenowy oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa: Pakiet nr 1- 6: odczynników do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy; Pakiet nr 7 - mikrokart żelowych, odczynników i krwinek do manualnej metody mikrokolumnowej wraz z dzierżawą 4 wirówek przeznaczonych do wirowania mikrokart żelowych i 2 inkubatorów do mikrokart żelowych dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy oraz przeprowadzenie szkolenia personelu.
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą dodatkowego analizatora dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 19/2016)
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa odczynników do badań immunotransfuzjologicznych wraz z dzierżawą analizatora
Dodano: 2014-11-20 - Dostawa płytek do mikrometody do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z odczynnikami i akcesoriami wg wymagań producenta , przystosowane do pracy z czytnikiem mikrokart Banjo, obsługiwanych przez program informatyczny Maestro wraz z dzierżawą analizatora automatycznego dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 26/2014)
Dodano: 2014-07-03 - Dostawy odczynników
Dodano: 2014-06-03 - Odczynniki
Dodano: 2012-06-14 - Dostawa odczynników serologicznych
Dodano: 2011-01-27 - Dostawa odczynników serologicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego DZZ-382-10/10
Dodano: 2010-02-18