Przetargi.pl
Dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Sitnie

Urząd Gminy Sitno ogłasza przetarg

  • Adres: 22-424 Sitno, Sitno 73
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 084 6112302 , fax. 084 6112308
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sitno
    Sitno 73 73
    22-424 Sitno
    tel. 084 6112302, fax. 084 6112308
    REGON: 00054776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sitno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Sitnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Sitnie Silnik - wysokoprężny, moc minimalna 250 KM. Kabina - zespolona, w układzie miejsc (1+1+4) Podwozie - napęd 4 x 4 Nadwozie - ze stali nierdzewnej, poszycie zewnętrzne nadwozia z aluminium Zabudowa pożarnicza: autopompa pożarnicza 16/8, zabudowana z tyłu pojazdu z układem wodno-pianowym, urządzenie szybkiego natarcia, zbiornik wody o pojemności 2500 dm3, zbiornik środka pianotwórczego pojemności 10 % pojemności zbiornika wody, dozownik środka pianotwórczego, maszt oświetleniowy, skrytki zamykane żaluzjami aluminiowymi. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia określa zał. nr 1 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp , tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana będzie na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie w/g. formuły ; spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ; 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ( zał. nr7). 3. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że w dniu jej wystawienia wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wynosi co najmniej równowartość kwoty wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sitno.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach