Przetargi.pl
Dostawa naklejek informacyjnych dla UDT, nr sprawy ZP-AP-50/16

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa naklejek informacyjnych dla UDT, nr sprawy ZP-AP-50/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: - 600 000 sztuk naklejek informacyjnych (podkład); - 18 000 sztuk naklejek informacyjnych z datą kolejnego badania (2017); - 26 000 sztuk naklejek informacyjnych z datą kolejnego badania (2018); - 300 000 sztuk naklejek informacyjnych z datą kolejnego badania (2019); - 600 000 sztuk naklejek informacyjnych z datą kolejnego badania (2020); - 600 000 sztuk naklejek informacyjnych z datą kolejnego badania (2021) oraz - 173 300 sztuk naklejek sześciokątnych z logo UDT. 2. Opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w : - Załączniku nr 9 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia; - Załączniku nr 7 do SIWZ - Wzór umowy. 1) Oferta musi zawierać co najmniej 3 sztuki próbek oferowanych naklejek (o rozmiarach nie mniejszych niż 50mm x 74mm) dostarczonych jako załącznik do oferty. 2) Wykonawca składa próbki w postaci dowolnych naklejek wykonanych na identycznej folii oraz drukowanych identyczną metodą jak naklejki oferowane przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. Złożone próbki zostaną poddane ocenie pod kątem spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, czyli: jakości materiału, z którego jest wykonany przedmiot zamówienia, grubości, odporności na próby zerwania naklejki i przedzierania, trwałości, estetyczności wykonania otworu znakującego w materiale, odporność na działanie czynników zewnętrznych (działania wody i wilgoci, słońca, ujemnych temperatur). Jeżeli załączone do oferty próbki nie spełnią powyższych wymagań oferta taka zostanie odrzucona po uprzednim zastosowaniu art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający zaleca aby próbki były umieszczone wewnątrz oferty, w wewnętrznej kopercie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224591003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - nie dotyczy 2. Wadium - Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium, 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - wadium należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038 Bank Gospodarstwa Krajowego, tytuł przelewu: Wadium - Dostawa naklejek informacyjnych dla UDT ZP-AP-50/16; Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pok.2 (KANCELARIA UDT), w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wpłatę pełnej kwoty wadium. UWAGA !!! Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP oraz w art. 46 ust. 4a ustawy PZP. !!! UWAGA!!!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w pkt. 3 lit. g) oraz h). 3. Informacje ogólne: a) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. b) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. c) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. e) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 3 lit. b), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. f) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. h) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; i) W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka: O nas - Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku/zamówienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach