Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg
- Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 722 100 , fax. 225 722 388
- Data zamieszczenia: 2020-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
ul. Szczęśliwicka 34
02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 722 100, fax. 225 722 388
REGON: 17196300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa naklejek informacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do jednostek Urzędu Dozoru Technicznego w tym: 1. Naklejki -podkłady - 266 200 szt. 2. Datownik 2021 - 209 750 szt. 3. Datownik 2022 - 236 300 szt. 4. Datownik 2023 - 204 050 szt. 5. Datownik 2024 - 178 050 szt. 6. Datownik 2025 - 256 900 szt. 7. Datownik 2039 - 500 szt. 8. Datownik 2040 - 1300 szt. 9. Datownik 2041 - 1300 szt. 10. Naklejki sześciokątne (zakres lat 2021-2031) - 20 900 szt. 11. Naklejka STOP - 19 200 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22459100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą: 3.1. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, na druku stanowiącym załącznik nr 3 o SIWZ. 3.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. 3.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotów należy załączyć do oferty na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3.4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3.5. Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, jeśli są znani na tym etapie. 4. Inne dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: 4.1. Wykonawca składa wypełnioną i podpisaną ofertę z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ; 4.2. Formularz cenowy (wypełniony i podpisany) – zakaz zmian załącznika oraz dopisywania innych pozycji – wzór Załącznik nr 2 do SIWZ; 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa naklejek informacyjnych na urządzenia techniczne dla Urzędu Dozoru Technicznego
Dodano: 2024-02-23 - Dostawa naklejek informacyjnych na urządzenia techniczne dla Urzędu Dozoru Technicznego
Dodano: 2022-10-10 - Banery i System oznaczenia punktu szczepień
Dodano: 2021-05-27 - System oznaczenia punktu szczepień
Dodano: 2021-05-27 - Dostawa naklejek informacyjnych dla Urzędu Dozoru Technicznego
Dodano: 2019-09-05 - Dostawa naklejek informacyjnych do Urzędu Dozoru Technicznego
Dodano: 2019-06-05 - DOSTAWA NAKLEJEK INFORMACYJNYCH DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO
Dodano: 2018-04-27 - Wykonanie i dostarczenie naklejek oraz plakatów informacyjnych
Dodano: 2017-06-07