Przetargi.pl
Dostawa nabiału w gat. I

Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6358236 , fax. (0-44) 63 58 208
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II
    ul. Czapliniecka 123 123
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6358236, fax. (0-44) 63 58 208
    REGON: 00030650300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nabiału w gat. I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów nabiałowych tj. maślanka naturalna, serek do chleba śmiet., ser żółty, ser topiony plastry, masło, mleko, śmietana kremowa 30%, jogurt naturalny, ser topiony śmietankowy., ser twarogowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Rozdz. III pkt 2 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, ze zm.), a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk Oferta i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ. 7.1 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem spełnia / nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji. Dokument wymagany od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt. 2 (Dz. U. z 2006r. Nr 87,poz. 605 ze zm.). Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą wymagane procedurą druki, formularze oraz inne dodatkowe dokumenty, wynikające z zapisów niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustaw - Pzp składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy (patrz: druk OFERTA). 2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1) druk OFERTA (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) druk FORMULARZ CENOWY (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ) 3) pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisanie/poświadczenie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym alb organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów muszą być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach