Przetargi.pl
DOSTAWA, MONTAŻ, URUCHOMIENIE I INSTRUKTAŻ SPEKTROMETRU RENTGENOWSKIEGO, EDS - INCA Energy 350 (Oxford) Z WYPOSAŻENIEM I OPROGRAMOWANIEM - WYMIANA SPEKTROMETRU EDS FIRMY IXRF. Sprawa Nr ZP/258/D/2009

Instytut Zaawansowanych Technologii Wytwarzania ogłasza przetarg

  • Adres: 30-011 Kraków, ul. Wrocławska 37a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6339192 , fax. (012) 6339490
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Zaawansowanych Technologii Wytwarzania
    ul. Wrocławska 37a 37a
    30-011 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6339192, fax. (012) 6339490
    REGON: 00003260300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ios.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA BADAWCZO - ROZWOJOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA, MONTAŻ, URUCHOMIENIE I INSTRUKTAŻ SPEKTROMETRU RENTGENOWSKIEGO, EDS - INCA Energy 350 (Oxford) Z WYPOSAŻENIEM I OPROGRAMOWANIEM - WYMIANA SPEKTROMETRU EDS FIRMY IXRF. Sprawa Nr ZP/258/D/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA, MONTAŻ, URUCHOMIENIE I INSTRUKTAŻ SPEKTROMETRU RENTGENOWSKIEGO, EDS - INCA Energy 350 (Oxford) Z WYPOSAŻENIEM I OPROGRAMOWANIEM - WYMIANA SPEKTROMETRU EDS FIRMY IXRF - O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 ROKU - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (J.T. DZ.U. NR 223, POZ. 1655, Z PÓŹN.ZM.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE OBOWIĄZKU WNIESIENIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: a) iż wykonawca został zarejestrowany we właściwym ze względu na formę organizacyjną w jakiej prowadzi działalność, rejestrze; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez: a) złożenie oświadczenia w trybie art. 44 ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - ściśle według Załącznika nr 3 do SIWZ 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie: a) iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne związane z prowadzoną działalnością; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 ustawy; Ocena spełniana powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty lub oświadczenia dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - ściśle według Załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat związanych z prowadzoną działalnością, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne związanych z prowadzoną działalnością, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: W przypadku istnienia zaległości wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia - folder. 6) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 1 ppkt. 2 - 4, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy, występujący wspólnie, ustanawiają PEŁNOMOCNIKA do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, upoważnienie to musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. 2) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik - należy podać adres do korespondencji z Pełnomocnikiem oraz numer faksu. 3) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie przedsiębiorców w sumie, musi spełniać stawiane Wykonawcom warunki. 4) w przypadku, gdy przedmiotem postępowania jest zamówienie, do którego wykonania ustawowo jest wymagane posiadanie koncesji lub zezwoleń na prowadzenie działalności, każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi wykazać, iż posiada takie zezwolenie lub koncesję. 5) w przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ios.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach