Przetargi.pl
Dostawa, montaż systemu telewizji przemysłowej w budynku Inspektoratu ZUS w Dębicy przy ul. Piłsudskiego 15 oraz modernizację istniejącego systemu telewizji dozorowej w budynku Oddziału ZUS w Jaśle przy ul. Rynek 18b

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18b
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108 , fax. 0-13 4462917
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle
    ul. Rynek 18b 18b
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, fax. 0-13 4462917
    REGON: 00001775600499
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż systemu telewizji przemysłowej w budynku Inspektoratu ZUS w Dębicy przy ul. Piłsudskiego 15 oraz modernizację istniejącego systemu telewizji dozorowej w budynku Oddziału ZUS w Jaśle przy ul. Rynek 18b
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa , montaż systemu telewizji przemysłowej w budynku Inspektoratu ZUS w Dębicy ul. Piłsudskiego 15 wraz dokumentacją powykonawczą systemu oraz wykonanie modernizacji istniejącego systemu telewizji przemysłowej w budynku Oddziału ZUS w Jaśle przy ul. Rynek 18b. Inspektorat ZUS w Dębicy Proponowany sprzęt musi spełniać parametry niżej opisane i nie może być gorszy niż podany w przykładach. System powinien być oparty na rejestratorze cyfrowym umożliwiającym podłączenie wszystkich przewidzianych w systemie kamer . Rejestrator cyfrowy / umożliwiający podłączenie do 16 kamer/ szt. 1 winien : pełnić funkcję multipleksera pozwalając na podłączenie i zarządzanie kamerami , powinien umożliwić nagrywanie obrazu ze wszystkich kamer na twardych dyskach i backup na inny nośnik sygnału w postaci cyfrowej być wyposażony w funkcje detekcji ruchu . posiadać funkcję przeglądania zarejestrowanego obrazu bez przerywania nagrywania / triplex / Parametry techniczne rejestratora min : Standard wizji : Pal/ CCIR Wejście wizyjne 16 x BNC , przelotowe 1.Vp-p 75 Ohm Wyjście wizyjne 1 x BNC - monitor główny , 1 x S - video - monitor główny, VGA- monitor główny , 5 x BNC- monitory pomocnicze Kompresja : MPEG 4 Rozdzielczość 720x 576 Archiwum :3 dyski 500 GB Możliwość kopiowania nagrań przez złącze USB 2.0 i DVD RW / nagrywarka wbudowana/ Szybkość nagrywania do 400 obrazów na sek. Tryb nagrywania : ciągły , alarmowy , harmonogram W komplecie pilot podczerwieni + oprogramowanie do pracy w sieci LAN Sposób przeszukiwania archiwum według czasu / daty/ zdarzeń Obsługa : panel przedni, opcjonalnie pilot , Oprogramowanie sieciowe np. Multiplekser cyfrowy VIDIUS SE 16 /KXR 3416P/ MPEG-4 producent POSDATA Klawiatura - szt. 1 - dedykowany sterownik z joystikiem dla rejestratorów np. Key Pro II producent POSDATA W celu zapewnienia wizualizacji zdarzeń należy zastosować kamery stacjonarne kolorowe/ czarno białe / dzień / noc/ Kamery wewnętrzne szt. 9 należy zainstalować we wskazanych na rzutach kondygnacji budynku miejscach: w celu obserwacji wejścia głównego, sali obsługi interesantów, przy wejściu do pomieszczenia nr 22 (serwerownia, ups, węzeł telekomunikacyjny), nr 38 (pomieszczenie informatyków), archiwum oraz wejść do klatek schodowych. Parametry kamer wewnętrznych : przetwornik 1/3 cala, rozdzielczość min. 540 TVL , czułość 0,24 lux zasilanie 12 VDC /24V AC. oraz typ obiektywu z automatyczną przysłoną , ogniskowa w zakresie 2,5, -6 ,0 mm, dobranej w zależności od miejsca instalacji i wielkości wizualizacji obszaru elektroniczna migawka ,cyfrowa redukcja szumów DNR,BLC,WB kamery wewnętrzne kopułkowe np. kamera wewnętrzna kopułkowa typu SCC-B5352P Samsung Kamery zewnętrze kompl. 7 należy rozmieścić przy wejściu / wyjściu/ , na rogach obiektu przy wejściach - wyjściach ewakuacyjnych miejsca lokalizacji wskazane na rzutach Rys.1,2,3,4 Parametry kamer zewnętrznych Kamera dzień/noc przetwornik obrazu CCD 1/3 cala rozdzielczość : tryb 500/530 TVL , czułość 0,3/ 0,06 luxa , elektroniczna migawka automatyczna , cyfrowa stabilizacja obrazu, mechaniczny filtr koloru , cyfrowa redukcja szumu zasilanie 230 V AC , obiektyw z automatyczna przesłoną w obudowie hermetycznej wyposażoną w grzałkę z termostatem obudowa zewnętrzna podgrzewana , materiał obudowy aluminium , wyposażona w grzałkę ,osłonę przeciwsłoneczna , wysuwana , zasilanie 230 VAC obiektyw ; automatyczna przysłona , dedykowane do kamer typu dzień / noc ogniskowa 2,8 do 12 mm , format 1,3 cala uchwyt do obudowy :uchwyt zewnętrzny do obudowy kamer wykonany z aluminium kamera zewnętrzna np. typu dzień / noc SCC-B2003P Producent Samsung obudową podgrzewaną np. typu SGH-20 Producent Taiwan obiektyw np. typu 358DN Producent SEIKOU uchwyt do obudowy np. SHG-20 B Producent Taiwan Obsługę systemu należy prowadzić ze stanowiska dozoru które powinno znajdować się w portierni .Pełną obsługę systemu winny zapewnić dwa monitory oraz klawiatura sterującą . Parametry monitorów : Monitory LCD o przekątnej obrazu około 19 cala panel LCD z wyświetlaczem TFT szt 2 . jasność min 300 cd/ m 2 kontrast min 1000 : 1 kąty widoczności min : 80 / 80 / 80/80 czas reakcji min 5 ms rozdzielczość 1280/1024 cyfrowe złącze BNC, S-wideo, VGA np. monitor kolorowy SMT-1921P Samsung Stanowisko administratora systemu przewiduje się w pomieszczeniu informatyków / III piętro budynku, pomieszczenie nr 38 - lokalizacji multipleksera/ Konfiguracja systemu powinna umożliwić pełne wykorzystanie możliwości sterowania obrazem na poszczególnym monitorze pełny obraz / dowolny wybór kamer/ przełączanie sekwencyjne dzielnik ekranu x 4 , x 6, x 8, x 16 archiwizację zdarzeń ze wszystkich kamer z częstotliwością 25 obrazów / sekundę uaktywnienie detekcji obrazu / w celu natychmiastowej reakcji personelu/ System należy wyposażyć w urządzenia ochronne toru zasilania , toru wideo , zasilacz buforowy Okablowanie systemu Instalację linii wizyjnych należy prowadzić w korytach / listwach PCV / instalacyjnych nadtynkowo . System nie należy wyposażać w UPS gdyż istnieje możliwość wykorzystania istniejącego w budynku UPS Dokumentacji powykonawcza , wykonana w trzech egzemplarzach powinna obejmować zakres rzeczowy : Dobór urządzeń zgodnie z niżej wskazanymi warunkami zamawiającego oraz dokumentacją techniczno ruchową producenta wraz ze świadectwami zgodności sprzęt / homologacji/ Zestawienie konfiguracji systemu. Przebieg tras okablowania Wykonanie modernizacji istniejącego systemu telewizji przemysłowej w budynku Oddziału ZUS w Jaśle z analogowego na cyfrowy. Modernizacja systemu obejmować będzie : wymianę istniejących urządzeń analogowych, takich jak multiplekser, magnetowid, klawiatura , monitory na rejestrator cyfrowy, joystik, monitory LCD oraz montaż dodatkowo dwóch kamer wewnętrznych/ głowice obrotowe/ . Z istniejącego systemu pozostanie okablowanie, kamery wewnętrzne i zewnętrzne. Proponowany sprzęt musi spełniać parametry niżej opisane i nie może być gorszy niż podany w przykładach. System powinien być oparty na rejestratorze cyfrowym umożliwiającym podłączenie wszystkich przewidzianych w systemie kamer . Rejestrator cyfrowy / umożliwiający podłączenie do 16 kamer/ szt. 1 winien : pełnić funkcję multipleksera pozwalając na podłączenie i zarządzanie kamerami , powinien umożliwić nagrywanie obrazu ze wszystkich kamer na twardych dyskach i backup na inny nośnik sygnału w postaci cyfrowej być wyposażony w funkcje detekcji ruchu . posiadać funkcję przeglądania zarejestrowanego obrazu bez przerywania nagrywani / triplex / Parametry techniczne rejestratora min : Standard wizji : Pal/ CCIR Wejście wizyjne 16 x BNC , przelotowe 1.Vp-p 75 Ohm Wyjście wizyjne 1 x BNC - monitor główny , 1 x S - video - monitor główny, VGA- monitor główny , 5 x BNC- monitory pomocnicze Kompresja : MPEG 4 Rozdzielczość 720x 576 Archiwum :3 dyski 500 GB Możliwość kopiowania nagrań przez złącze USB 2.0 i DVD RW / nagrywarka wbudowana/ Szybkość nagrywania do 400 obrazów na sek. Tryb nagrywania : ciągły , alarmowy , harmonogram W komplecie pilot podczerwieni + oprogramowanie do pracy w sieci LAN Sposób przeszukiwania archiwum według czasu / daty/ zdarzeń Obsługa : panel przedni, opcjonalnie pilot , Oprogramowanie sieciowe np. Multiplekser cyfrowy VIDIUS SE 16 /KXR 3416P/ MPEG-4 producent POSDATA Klawiatura - szt. 1 - dedykowany sterownik z joystikiem dla rejestratorów np. Key Pro II producent POSDATA dla rejestratorów Parametry monitorów : Monitory LCD o przekątnej obrazu około 19 cala panel LCD z wyświetlaczem TFT szt. 2 jasność min 300 cd/ m 2 kontrast min 1000 : 1 kąty widoczności min : 80 / 80 / 80/80 czas reakcji min 5 ms rozdzielczość 1280/1024 cyfrowe złącze BNC, S-wideo, VGA np. monitor kolorowy SMT-1921P Samsung Monitory LCD o przekątnej obrazu około 17 cala panel LCD z wyświetlaczem TFT szt. 2 jasność min 300 cd/ m 2 kontrast min 1000 : 1 kąty widoczności min : 80/80/80/80 czas reakcji min 5 ms rozdzielczość 1280/1024 cyfrowe złącze BNC, S-wideo, VGA np. monitor kolorowy SMT-1721P Samsung System należy wyposażyć w , zasilacz buforowy do akumulatora 17 Ah ., konwerter sygnału telemetrii Parametry kamer wewnętrznych ; Mini głowica szybkoobrotowa , czb/kolor 1,4 cala 480 TVL zoom optyczny 10x4,2- 42 mm cyfrowy 10x zasilanie 12 VDC szt 2 . kamera wewnętrzna np. typu Silent II 10 EVW Producent ULTRAK wysięgnik ścienny do mini głowicy szt 2 . np. wysięgnik Silentt 101 ULTRAK wymiana obudów kamer zewnętrznych wraz z uchwytem komp. 6 obudowa zewnętrzna podgrzewana , materiał obudowy aluminium , wyposażona w grzałkę ,osłonę przeciwsłoneczna , wysuwana , zasilanie 230 VAC wraz z uchwytem . Uwaga : Oba wymienione systemy powinny być wyposażone w ten sam typ rejestratora , co umożliwi w przyszłości zarządzanie wszystkimi systemami z jednego bądź wielu stanowisk. Wykonawca na zainstalowany sprzęt winien udzielić pisemnej gwarancji na okres 12 m-cy. Prace muszą być tak wykonywane aby nie przeszkadzały w działalności Inspektoratu w Dębicy i Oddziału w Jaśle. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej obiektów przed sporządzeniem oferty w godz. od 8.00 - 14.00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z p. Agatą Kwilosz - Naczelnikiem w Wydziale Inwestycji i Remontów oraz Zamówień Publicznych w godz. 7.30-15.30 tel. 4484700 wew. 115 ul. Modrzejewskiego 12 nr pok. 21
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322340002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655). 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) posiadają koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , - aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) , metodą- spełnia / nie spełnia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia b) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji elektrycznych na stanowisku eksploatacji, Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , aktualnej licencji pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego E uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji elektrycznych na stanowisku eksploatacji, pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli do spełnienia warunków o których mowa w pkt. 2 a, b , Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, metodą- spełnia / nie spełnia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , metodą- spełnia / nie spełnia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , metodą- spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydana na podstawie przepisów ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) 4. Aktualne świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji elektrycznych na stanowisku eksploatacji, 5. Aktualna licencja pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, 6. Dokładny opis techniczny przyjętych urządzeń pozwalający stwierdzić, że proponowany sprzęt jest zgodny z wymaganiami zamawiającego. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli do spełnienia warunków o których mowa w pkt. 6.2 SIWZ , Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt. 1 składa odpowiedni dokument, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz.U. z dn. 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach