Gmina Miasto Kołobrzeg ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 94 35 51 580, , fax. +48 94 35 237 69
- Data zamieszczenia: 2019-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. +48 94 35 51 580, , fax. +48 94 35 237 69
REGON: 33092073600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż, serwis i demontaż dekoracji świątecznych dla Gminy Miasto Kołobrzeg w latach 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zaprojektowanie, dostarczenie, montaż, serwis i demontaż świetlnych dekoracji świątecznych kołobrzeskich ulic , placów w tym choinki sztucznej w formie stożka w siedemnastu lokalizacjach w sezonach trzech sezonach świątecznych w latch 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIII i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310) a)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank PKO BP SA Oddział w Koszalinie nr 25 1020 2791 0000 7502 0228 1632 z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na „Utrzymanie w prawidłowej eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie zaleca się załączyć do oferty, b)jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument (oryginał) zaleca się wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza Oferty - zał. Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) dowód wniesienia wadium. 3) Projekty oferowanych dekoracji. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4) 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji o której mowa w pkt 1 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p., stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Wymagania dotyczące wykonawców zagranicznych zostały opisane w Części I SIWZ w Rozdziale VIII pkt 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia drogi wewnętrznej Stargardzkiego Parku Przemysłowego (teren po ZNTK) w Stargardzie.
Dodano: 2023-09-28 - Naprawa oświetlenia zewnętrznego w Glewicach
Dodano: 2021-02-08 - Naprawa oświetlenia zewnętrznego w Glewicach
Dodano: 2020-11-06 - budowa oświetlenia fragmentów ulic Broniewskiego, Drzymały, Nowowiejskiej, Płatnerzy w Stargardzie
Dodano: 2019-03-01 - Wymiana oświetlenia zewnętrznego na osiedlu Budów w Złocieńcu
Dodano: 2018-07-23 - modernizację części oświetlenia ulicznego i parkowego w Stargardzie
Dodano: 2018-07-04 - Roboty konserwacyjne oświetlenia zewnętrznego – Oleszno, Złocieniec
Dodano: 2018-04-17 - "Budowa oświetlenia na terenie gminy Świeszyno".
Dodano: 2018-03-29 - wykonanie oświetlenia fragmentów ulic: Chełmońskiego, Podleśnej, Okulickiego i Robotniczej w Stargardzie
Dodano: 2018-02-08 - Wykonanie cząstkowych instalacji oświetleniowych wybranych miejsc na terenie Stargardu.
Dodano: 2017-02-10