Przetargi.pl
Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2016 roku

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6883100; 6883101 , fax. 14 6883115
  • Data zamieszczenia: 2015-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
    ul. Bernardyńska 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6883100; 6883101, fax. 14 6883115
    REGON: 12268012100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się: 1. Bieżąca kontrola widoczności i czytelności oraz naprawa oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie: 1.1. Kontrola i naprawa wszystkich znaków i tablic drogowych, tabliczek z nazwami ulic i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmująca: a) objazd miasta prowadzony w ten sposób, że w ciągu miesiąca kalendarzowego skontrolowane zostaną wszystkie ulice i drogi pozostające w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie (na żądanie Zamawiającego kontrola winna być dokonywana w jego obecności), w podziale na 15 rejonów, b) kontrolę ustawienia i czytelności znaków, tablic drogowych i tablic z nazwami ulic, ustawienia luster oraz stabilizacji barier ulicznych, wygrodzeń, słupków blokujących i przeszkodowych, c) prostowanie przekrzywionych słupków, tarcz znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic, luster oraz barier ulicznych i wygrodzeń, a także poprawa ich ustawienia m.in. prawidłowe zorientowanie kierunku przekręconych tarcz znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic i luster, wyrównanie pionowe, zachowanie skrajni i odchylenia zgodnie z warunkami technicznymi, d) mocowanie zerwanych tarcz znaków, tablic drogowych, luster i tablic z nazwami ulic, e) ustawianie wyrwanych i stabilizowanie obruszonych słupków (znaków, tablic drogowych i tablic z nazwami ulic, luster), słupków blokujących i przeszkodowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu itp., f) mocowanie zerwanych progów zwalniających, g) naprawę urządzeń bezpieczeństwa ruchu: lekko wygiętych barier, zerwanych zabezpieczeń łańcuchowych z użyciem drobnych materiałów, h) wymianę uszkodzonych uchwytów do znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic i luster, i) usuwanie nielegalnych napisów, reklam, naklejek, pozostałości kleju po reklamach i naklejkach ze znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic, luster oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, j) utrzymanie czystości (mycie, czyszczenie) zabrudzonych znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic i luster w zależności od potrzeb, k) przycinanie gałęzi drzew i krzewów zasłaniających znaki i tablice drogowe, tablice z nazwami ulic i lustra, l) wizualną kontrolę stanu technicznego oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, m) dokumentowanie w postaci dzienników kontroli prowadzonych objazdów każdej z dróg pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie i poczynionych spostrzeżeń w formie pisemnej oraz w formie cyfrowej i przekazywanie jego kopii Zamawiającemu; dziennik kontroli powinien zawierać zapisy terminów przeprowadzonych kontroli wraz z podaniem przeprowadzonych czynności naprawczych oraz wniosków, co do wymiany lub uzupełnienia oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 1.2. Pełnienie całodobowego dyżuru (również w dni wolne od pracy, niedziele i święta), w trakcie którego wykonywane będą następujące czynności: a) przyjmowanie zgłoszeń o uszkodzeniach znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic i luster oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekazywanych telefonicznie, pocztą e-mail lub faksem, b) usuwanie zgłoszonych uszkodzeń znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic i luster oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, c) zabezpieczenie miejsca zdarzeń drogowych do czasu naprawy, d) prowadzenie dziennika zgłoszeń uszkodzeń w formie pisemnej i cyfrowej, zawierającego datę i godzinę przyjęcia zgłoszenia, dane zgłaszającego, przedmiot zgłoszenia, sposób naprawy lub zabezpieczenia miejsca zdarzenia drogowego, datę i godzinę usunięcia uszkodzenia oraz zastosowane znaki lub urządzenia, e) wykonanie dokumentacji pisemnej i fotograficznej w przypadku uszkodzenia znaków i tablic drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic i luster w wyniku wypadków i kolizji drogowych, aktów wandalizmu lub innych zdarzeń losowych, 1.3. Zgłoszenia o uszkodzeniach znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, dokonywać może osoba sprawująca ze strony Zamawiającego nadzór nad realizacją zadania, a także funkcjonariusz Policji, Straży Miejskiej lub Straży Pożarnej. 1.4. W przypadku przyjęcia zgłoszenia, o którym mowa w pkt. 1.3 od funkcjonariuszy Policji, Straży Miejskiej lub Straży Pożarnej: a) w godzinach pracy Zamawiającego Wykonawca niezwłocznie powiadamia i uzgadnia z Zamawiającym sposób likwidacji zagrożenia, b) w przypadku przyjęcia zgłoszenia poza godzinami pracy Zamawiającego Wykonawca niezwłocznie przystępuje do usuwania zagrożenia. O podjętych działaniach Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w najbliższy dzień roboczy. 2. Dostawa i montaż nowego, pochodzącego z odzysku oraz wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, malowanie antykorozyjne elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonywanie innych napraw na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie, na następujących zasadach i ilościach: 2.1. Wdrażanie nowych projektów organizacji ruchu, wymianę oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, uzupełnianie braków, malowanie antykorozyjne elementów oznakowania oraz wykonywanie innych napraw niewymienionych w ust. 1 realizowane będzie w oparciu o zlecenia Zamawiającego, w terminie ustalonym przez Zamawiającego, w uzgodnieniu z Wykonawcą, ale nie dłuższym niż 1 miesiąc od wystawienia zlecenia. 2.2. Dostawa, wymiana, montaż i demontaż słupków, tarcz znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic, luster, barier ulicznych i wygrodzeń oraz pozostałych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego: a) OZNAKOWANIE PIONOWE - ODBLASKOWE PEŁNE - Dostawa i montaż tarcz znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego aplikowanych folią odblaskową typu I-go (I generacji) wraz z łącznikami przewidywanymi do mocowania: - A - 750 mm - min. 10 szt., max 15 szt., - A - 900 mm - min. 3 szt., max - 4 szt., - B lub C - 400 mm - min. 2, max 3 szt., - B lub C - 600 mm - mi. 40 szt., max 50 szt., - B lub C - 800 mm - min. 4 szt., max 5 szt., - B43, B44 - 900 mm x 900 mm - min. 2 szt., max 3 szt., - D - 400 mm x 400 mm - min. 5 szt., max 6 szt., - D - 600 mm x 600 mm - min. 35 szt., max 40 szt., - D - 600 mm x 750 mm - min. 5 szt., max 7 szt., - D - 600 mm x 750 mm dwustronny w ramce - min. 5 szt., max 7 szt., - D - 40, D - 41 900 mm x 600 mm - min. 8 szt., max 10 szt., - D - 46/D-52, D - 47/D-53 900 mm x 420 mm - min. 15 szt., max 20 szt., - D - 900 mm x 1200 mm - min. 2 szt., max 3 szt., - T - za 1m2 powierzchni tarczy znaku - min. 13 m2, max 15 m2, - D, E, F, G, U - za 1m2 powierzchni tarczy znaku - min. 20 m2, max 25 m2, - Tabliczka z nazwą ulicy dwustronna w ramce (tło niebieskie lub brązowe) - min. 8 m2, max 10 m2, - Przeklejenie lica znaku wraz z folią (zmiana treści znaku) - min. 10 m2, max 15 m2, b) OZNAKOWANIE PIONOWE - ODBLASKOWE PEŁNE - Dostawa i montaż tarcz znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego aplikowanych folią odblaskową typu II-go (II generacji) wraz z łącznikami przewidywanymi do mocowania: - A - 750 mm - min. 2 szt., max 3 szt., - A - 900 mm - min. 12 szt., max 15 szt., - B lub C - 600 mm - min. 3 szt., max 5 szt., - B lub C - 800 mm - min. 12 szt., max 15 szt., - B - 800 mm STOP - min. 5 szt., max 8 szt., - B - 900 mm STOP - min. 5 szt., max 8 szt., - D - 600 mm x 600 mm - min. 30 szt., max 35 szt., - D, E, F, G, T, U - za 1m2 powierzchni tarczy znaku - min. 12 m2, max 15 m2, - Przeklejenie lica znaku wraz z folią (zmiana treści znaku) - min. 4 m2, max 5 m2, c) SŁUPKI ZNAKÓW i TABLIC, LUSTRA DROGOWE, MONTAŻ ZNAKÓW I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO - Dostawa i montaż słupków blokujących i przeszkodowych, słupków znaków drogowych fi 60 mm z rury stalowej (gr. ścianki min. 3 mm) ocynkowanej, słupków z profilu 60 x 60 x 2, konstrukcji kratowych i luster: - Dostawa konstrukcji kratowej do tablic typu E i F - min. 5 mb, max 10 mb, - Dostawa zaślepionego słupka fi 60 mm, w tym giętego - wysięgnikowego (w konfiguracjach: 4,2 m, 3,5 m, 2,5 m - min. 700 mb, max 800 mb, - Dostawa słupka: profil 60 x 60 x 2 mm (3,0m) - min. 18 mb, max 21 mb, - Dostawa i montaż tarczy lustra drogowego poliwęglanowego U-18a (fi 800) - min. 5 szt., max 7 szt., - Dostawa i montaż tarczy lustra drogowego poliwęglanowego U-18b (800 x1000) - min. 4 szt., max 5 szt., - Dostawa i montaż słupka blokującego U-12c - min. 10 szt., max 15 szt., - Dostawa i montaż słupka stylizowanego - min. 3 szt., max 5 szt., - Dostawa i montaż słupka przeszkodowego U-5a - aplikacja folią II generacji - min. 4 szt., max 5 szt., - Dostawa i montaż słupka U-1a - min. 5 szt., max 10 szt., - Dostawa i montaż gniazda wielokrotnego użycia do słupków - min. 1 szt., max 2 szt., d) ZABEZPIECZENIE IMPREZ, AWARII - Wypożyczenie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu: - Wypożyczenie znaków, tablic prowadzących lub zapór drogowych do czasowej organizacji ruchu na czas do 4 dni - min. 950 szt., max 1000 szt., - Wypożyczenie barierek, do czasowej organizacji ruchu na czas do 4 dni - min. 95 mb, max 100 mb, - Zakrycie znaku, tablicy lub tabliczki typu T w przypadku wprowadzenia czasowej organizacji ruchu - min. 180 szt., max 200 szt., e) BARIERY ZABEZPIECZAJĄCE, OCHRONNE - Dostawa i montaż: - Dostawa i montaż bariery chodnikowej prostej z rur stalowych szarej (fi 60 mm, o wysokości 1,10 m od poziomu chodnika, w gruncie 0,5 m z pochwytem) - łącznie z kosztem malowania - min. 40 mb, max 45 mb, - Dostawa i montaż balustrady U-11a (moduł o wysokości 1,10 m od poziomu chodnika, w gruncie 0,5 m) - min. 15 mb, max 20 mb, - Dostawa i montaż balustrady U-11a (moduł o wysokości 1,20 m od poziomu chodnika, w gruncie 0,5 m) - min. 15 mb, max 20 mb, - Dostawa i montaż ogrodzenia segmentowego U-12a z ramą, słupkami i wypełnieniem z płyt przezroczystych - min. 1,5 mb, max 3 mb, - Dostawa i montaż ogrodzenia segmentowego U-12a z ramą, słupkami i wypełnieniem z siatki - min. 10 mb, max 15 mb, - Dostawa i montaż ogrodzenia łańcuchowego U-12b - min. 15 mb, max 20 mb, - Dostawa i montaż kompletnej bariery drogowej przekładkowej skrajnej U-14a (stalowa ocynkowana) - min. 15 mb, max 20 mb, - Dostawa i montaż stalowej bariery segmentowej typu mini guard wraz z elementami początkowymi i końcowymi - min. 5 mb, max 8 mb, f) PROGI ZWALNIAJĄCE, AZYLE DLA PIESZYCH, SEPARATORY RUCHU, SŁUPKI PRZESZKODOWE - Dostawa i montaż: - Dostawa i montaż elementów progu zwalniającego wyspowego U-16 (1500 mm x 900 mm x 65 mm - w różnych kombinacjach) - min. 12 szt., max 16 szt., - Dostawa i montaż pojedynczego elementu wewnętrznego progu zwalniającego U-16d (70 mm x 900 mm x 500 mm) - min. 50 szt., max 60 szt., - Dostawa i montaż pojedynczego elementu skrajnego progu zwalniającego U-16d (70 mm x 900 mm x 500 mm) - min. 10 szt., max 15 szt., - Dostawa i montaż pojedynczego elementu progu zwalniającego z wyniesionym przejściem dla pieszych U-16b (1000 mm x 500 mm x 100 mm) - element skrajny prawy/lewy - min. 6 szt., max 8 szt., - Dostawa i montaż pojedynczego elementu, progu zwalniającego z wyniesionym przejściem dla pieszych U-16b (1000 mm x 500 mm x 100 mm) - element narożny prawy/lewy - min. 3 szt., max 4 szt., - Dostawa i montaż pojedynczego elementu progu zwalniającego z wyniesionym przejściem dla pieszych U-16b (1000 mm x 500 mm x 100 mm) - element środkowy - in. 35 szt., max 40 szt., - Dostawa i montaż pojedynczego elementu progu zwalniającego z wyniesionym przejściem dla pieszych U-16b (1000 mm x 500 mm x 100 mm) - środkowy najazdowy - min. 15 szt., max 20 szt., - Dostawa i montaż azylu dla pieszych 500 mm x 500 mm - element narożny - min. 8 szt., max 10 szt., - Dostawa i montaż azylu dla pieszych 500 mm x 500 mm - element skrajny - min. 26 szt., max 28 szt., - Dostawa i montaż azylu dla pieszych 500 mm x 500 mm - element środkowy - min. 12 szt., max 15 szt., - Dostawa i montaż elementu separatora parkingowego U-25a lub U-25b (900 mm x 150 mm x 100 mm) - min. 12 szt., max 15 szt., g) MONTAŻ I DEMONTAŻ ZNAKÓW, TABLIC I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO: - Montaż pojedynczego elementu progu zwalniającego lub azylu - min. 15 szt., max 20 szt., - Montaż konstrukcji kratowej do tablic typu E i F z zabetonowaniem - min. 1 szt., max 2 szt., - Montaż słupka znaku drogowego z ustabilizowaniem za pomocą tłucznia - min. 90 szt., max 100 szt., - Montaż słupka znaku drogowego z zabetonowaniem - min. 90 szt., max 100 szt., - Montaż tarczy znaku lub tabliczki do słupka - min. 45 szt., max 50 szt., - Demontaż konstrukcji kratowej do tablic typu E i F - min. 1 szt., max 2 szt., - Demontaż słupka ? 60 mm, profil 60x60x2 mm, słupków blokujących, przeszkodowych lub stylizowanych - min. 100 szt., max 115 szt., - Demontaż tarczy znaku, tablicy lub lustra - min. 90 szt., max 95 szt., - Demontaż bariery - min. 30 mb, max 35 mb, - Demontaż bariery skrajnej drogowej przekładkowej U-14a - min. 15 mb, max 20 mb, - Demontaż bariery segmentowej typu mini guard - min. 0 mb, max 2 mb, - Demontaż elementu progu zwalniającego lub azylu dla pieszych - min. 15 szt., max 20 szt., - Demontaż gniazda wielokrotnego użycia do montażu słupków - min. 0 szt., max 1 szt., - Przestawienie kompletnego znaku (tj. tarcze, obejmy, słupki poprzez demontaż i montaż w nowej lokalizacji) - min. 5 szt., max 7 szt., - Malowanie antykorozyjne elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego farbą nawierzchniową - poprzedzone oczyszczeniem z rdzy oraz nałożeniem farby antykorozyjnej - min. 40 mb, max 50 mb, - Cena roboczogodziny w przypadku wykonywania innych prac - min. 80 h, max 100 h. 2.3. W przypadku dostaw i usług wskazanych w pkt 2.2 Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na dostawy i usługi okaże się większe od planowanego (minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia). Polega ono na zwiększeniu dostaw i usług do maksymalnej liczby (największy możliwy zakres zamówienia). Realizacja zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) w terminie wyznaczonym do składania ofert. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rozszerzenie rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/zdik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach