Urząd Gminy w Wydminach ogłasza przetarg
- Adres: 11-510 Wydminy, pl. Rynek 1/1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 421 00 83 , fax. 87 421 00 83
- Data zamieszczenia: 2015-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wydminach
pl. Rynek 1/1 1/1
11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 421 00 83, fax. 87 421 00 83
REGON: 00054090800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/wydminy_gmina_wiejska/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie kotłowni w Urzędzie Gminy w Wydminach oraz kotłowni kontenerowej w świetlicy wiejskiej w Zelkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie kotłowni w Urzędzie Gminy w Wydminach oraz kotłowni kontenerowej w świetlicy wiejskiej w Zelkach. Zamówienie podzielono na dwie części: Część I: Przedmiotem zamówienia części I jest dostawa, montaż i uruchomienie kotłowni w Urzędzie Gminy w Wydminach zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 1 do SIWZ), przedmiarem (załącznik nr 2 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 3 do SIWZ), poleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z art. 5, 22, 23 i 28 ustawy Prawo budowlane, Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych. Tom II Instalacje sanitarne i przemysłowe Arkady, Warszawa 1988 i innymi powołanymi w specyfikacji technicznej warunkami wykonania i odbioru robót. Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu montaż urządzeń kotłowni. Niniejsze zamówienie związane jest z wykonaniem następujących prac: dostawia dwóch kotłów do spalania biomasy dostosowanych do pracy w układzie zamkniętym - 2 x 180 kW, demontaż istniejącego kotła i innych urządzeń kotłowni, roboty montażowe nowej kotłowni, niezbędne roboty towarzyszące, porządkowe, rozruch i przekazanie do eksploatacji, przeszkolenie przyszłego personelu kotłowni, usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym, montaż rurociągów, badania instalacji, regulacja działania instalacji, uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich koniecznych, a nie objętych przedmiarem, prac w celu uruchomienia kotłowni oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wymagane dokumenty: Książka gwarancyjna, Wykaz wyposażenia dodatkowego wraz z kartami gwarancyjnymi, Instrukcja obsługi kotła wraz z wyposażeniem, Książka przeglądów serwisowych, Inne wymagane prawem dokumenty np. atesty. Wykonawca winien zapoznać się na miejscu dostawy ze stanem i parametrami istniejącej kotłowni. Wymagana gwarancja na wszystkie elementy i montaż wynosi 5 lat. Część II: Dostawa, montaż i uruchomienie kotłowni kontenerowej w świetlicy wiejskiej w Zelkach zgodnie z przedmiarem (załącznik nr 4 do SIWZ). Prace polegać będą na osadzeniu i dostawie kontenera na zewnątrz budynku o wymiarach do 2,4m szerokość x 4,0m długość (dokładne wymiary kontenera uzgodnione zostaną z Zamawiającym), demontażu starej kotłowni, montażu komina z zewnętrznym płaszczem ochronnoizolacyjnym na ścianie budynku, montażu kotła na Pellets 30kW oraz podłączenie do instalacji istniejącej. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich koniecznych, a nie objętych przedmiarem, prac w celu uruchomienia kotłowni, wykonanie prób ciśnieniowych, uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi. Wymagane dokumenty: Książka gwarancyjna, Wykaz wyposażenia dodatkowego wraz z kartami gwarancyjnymi, Instrukcja obsługi kotła wraz z wyposażeniem, Książka przeglądów serwisowych, Inne wymagane prawem dokumenty np. atesty. Konieczne materiały i urządzenia do montażu kotłowni kontenerowej Wykonawca winien zapoznać się na miejscu dostawy ze stanem i parametrami istniejącej instalacji. Wymagana gwarancja na wszystkie elementy i montaż wynosi 5 lat. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium do części I zamówienia w wysokości 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych), do części II zamówienia w wysokości 1000 zł (jeden tysiąc złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank: Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy Oddział Wydminy Nr 05936400002004000244190001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/wydminy_gmina_wiejska/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Rejonowego w Działdowie przy ul. W. Jagiełły 31, 13-200 Działdowo
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią w budynku Przedszkola Nr 4
Dodano: 2016-01-27 - Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią w budynku Przedszkola Nr 1
Dodano: 2016-01-26 - Dostawa, montaż i uruchomienie kotłowni w Urzędzie Gminy w Wydminach oraz kotłowni kontenerowej w świetlicy wiejskiej w Zelkach II
Dodano: 2015-11-12 - Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła olejowego i instalacji kominowej w starym Domu Przedpogrzebowym na Cmentarzu Komunalnym Dębica w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 49
Dodano: 2015-09-17 - Dostawę i montaż central wentylacyjnych oraz klap ppoż. w budynku Prokuratury Rejonowej w Piszu
Dodano: 2014-10-30 - Modernizacja systemu grzewczego w budynku Urzędu Gminy w Miłkach
Dodano: 2014-07-02 - Modernizacja systemu grzewczego w budynku Urzędu Gminy w Miłkach
Dodano: 2014-07-01 - Modernizacja systemu grzewczego w budynku Urzędu Gminy w Miłkach
Dodano: 2014-06-10 - Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół im. M. Rataja przy ul. Łukasińskiego 3 w Reszlu - etap II
Dodano: 2014-05-21