Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie elementów uzupełniających infrastrukturę posiadanego systemu monitoringu CCTV w Ośrodku Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-429 Warszawa, ul. Rozbrat
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 1627200 , fax. 22 1627239
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Samorządowy Zakład Budżetowy
    ul. Rozbrat 26
    00-429 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 1627200, fax. 22 1627239
    REGON: 017189671
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://aktywnawarszawa.waw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie elementów uzupełniających infrastrukturę posiadanego systemu monitoringu CCTV w Ośrodku Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa, montaż i uruchomienie elementów uzupełniających infrastrukturę posiadanego systemu monitoringu CCTV w Ośrodku Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie”. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38651600-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) najpóźniej do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego (Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA) nr 80 1030 1508 0000 0005 5084 6012, z podaniem w tytule przelewu: „Postępowanie nr ZP/PN/D/10/2018 – wadium” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. UWAGA! Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej dopuszczonej formie niż pieniężna, dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale lub oryginał zdeponować w kasie Zamawiającego przy ul. Rozbrat 26 pokój nr 104, a kserokopię potwierdzenia złożenia dokumentu wadium wraz z kserokopią dokumentu wadium potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00. 5. Dokument wadium winien zawierać niżej wymienione elementy: a. wskazanie Beneficjenta: Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Samorządowy Zakład Budżetowy m.st. Warszawy, ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa, b. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) i jego siedzibę (adres); w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w treści dokumentu wadium należy wskazać wszystkich Wykonawców działających w ramach konsorcjum lub pełnomocnika konsorcjum lub należy wskazać, że zleceniodawca dokumentu wadium składa ofertę w ramach konsorcjum, c. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem (określenie przedmiotu zamówienia), d. zobowiązanie banku/instytucji ubezpieczeniowej do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia całości kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego wraz z oświadczenie, że: • zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, • zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, e. kwotę, f. zapisy odnośnie czasu jego trwania, g. zapisy odnośnie zasad wygaśnięcia, h. okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty (wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Do oferty należy załączyć: a) dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 20 SIWZ, b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), d) w przypadku, gdy uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, e) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo, f) w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego należy dołączyć zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, g) Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz Wykonawcy mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty wskazane w pkt 10.1.-10.5. SIWZ. 3. Podmioty występujące wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych wykonawców (KRS, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). W/w pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dotyczą lub umocowanego do dokonania poświadczenia pełnomocnika. 4. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, mają spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U.2016 r. poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach