Przetargi.pl
Dostawa, montaż i demontaż przęseł ogrodzeniowych, barier energochłonnych, ogrodzeń typu leśnego, na ulicach miasta Białegostoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2012-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i demontaż przęseł ogrodzeniowych, barier energochłonnych, ogrodzeń typu leśnego, na ulicach miasta Białegostoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego objęte zakresem zamówienia: 1.1. Przęsła ogrodzeniowe typu A : Typ A 1 a) długość i wysokość przęsła - 2,50 x 0,83 m, b) składają się z pięciu poziomych drutów płaskich o wymiarach 15 x 6 mm, oraz z drutów pionowych stalowych grubości minimum 5 mm, o rozstawie co 5 cm, c) druty podwójnie zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ogniowe ocynkowanie plus powłokę organiczną, malowane farbą proszkową poliestrową koloru żółtego, d)łączenie przęseł za pomocą minimum 3 elementów spinających. Typ A 2 a) długość i wysokość przęsła 2,50m x 0,83 m, b) przęsła składają się z pięciu podwójnych drutów poziomych po 8 mm każdy oraz drutów pionowych stalowych grubości 6 mm, o rozstawie co 5 cm, 1.2. Przęsła ogrodzeniowe typu B (rurowe): - przęsła ogrodzeniowe o wysokości 1,10 m , o wymiarach 2m x 0,6m, wykonane z rury fi 48,3 mm (posiadające podwójne zabezpieczenie antykorozyjne poprzez ogniowe ocynkowanie plus malowanie proszkowe farbą poliestrową koloru żółtego). 1.3. Ogrodzenia typu leśnego - ogrodzenia z siatki stalowej z drutu stalowego o wysokości do 3,0 m na terenach leśnych; Powierzchnia siatki powinna być gładka, bez załamań, wybrzuszeń i wgnieceń. Splecenie siatki powinno być przeprowadzone przez połączenie spirali wszystkimi zwojami. Końce spirali z obydwu stron powinny być równo obcięte w odległości co najmniej 30 % wymiaru boku oczka. Drut w siatce powinien być okrągły, cynkowany, ze stali ST1 według PN-67/M - Wytrzymałość drutu na rozciąganie powinna wynosić co najmniej 588 MPa. Najmniejsza nominalna średnica drutu w siatce powinna wynosić 2.5 mm. Drut powinien być ocynkowany zanurzeniowo (ogniowo) z wyższą dokładnością ocynkowania, zgodnie z PN-67/M-80026. 1.4. bariery energochłonne stalowe typ SP - bariery ochronne, stalowe z prowadnicą z profilowanej taśmy stalowej typu A i B na słupkach stalowych, realizowanych na odcinkach dróg, z wyłą?czeniem barier na obiektach mostowych 1.5.bariery energochłonne linowe - w skład barier linowych wchodzą prowadnice wykonane z trzech lin stalowych o średnicy fi 19 mm każda, słupki stalowe oraz betonowe bloki kotwiące. 1.6 poręcze do schodów - rury stalowe bez szwu na poręcze z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 58 i 37mm i słupki z rur fi 58mm. Materiały na balustrady powinny być zabezpieczone powłokami malarskimi. 2. Zakres prac, wraz z planowaną maksymalną ilością poszczególnych pozycji do realizacji, określa formularz cenowy (zał. nr 1A do SIWZ). 3. Prace objęte zakresem zamówienia będą zlecane protokołami konieczności (przekazanym faksem) w których Zamawiający określi szczegółowy zakres, termin, lokalizację oraz wartość prac. 4. Wykonawca po zakończonych pracach ma obowiązek doprowadzić teren do stanu pierwotnego. 5. Zamawiający dokona odbioru prac przy udziale Wykonawcy, w terminie 7 dni roboczych, od daty ich zakończenia określonej w protokole konieczności. Do odbioru prac Wykonawca zapewnia własny transport. 6. Wykonawca zapewni dyspozycyjność firmy na potrzeby Zamawiającego (całodzienny kontakt telefoniczny) w celu umożliwienia przekazywania informacji związanych z realizacją robót (nr telefonu, fax) w dni robocze w godz. 700 - 1500 oraz całodobowy w przypadku sytuacji awaryjnych (zabezpieczenie miejsc będących wynikiem np. wandalizmu, zdarzeń drogowych itp.) 7. Wykonawca zapewnia możliwość składowania materiałów pochodzących z odzysku. 8.Zakwalifikowane do złomowania przez Zamawiającego materiały pochodzące z rozbiórki, Wykonawca przekaże w imieniu Zamawiającego do punktu złomowania, a potwierdzenie dostarczy Zamawiającemu. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prac w poszczególnych asortymentach lub zmniejszenia zakresu robót objętych zamówieniem. 10. Realizacja zamówienia następować będzie (sukcesywnie), na podstawie protokołów konieczności przekazanych faksem), ze wskazaniem miejsce i zakresu, a w szczególności: - nazwę ulicy, placu, skrzyżowania, - odcinek drogi od - do, - zakres robót do wykonania, - wartość prac, - termin realizacji, - inne uwagi wykonawcze. 11. Zmiana, ustalonego protokołami konieczności, terminu realizacji prac objętych zakresem może nastąpić jedynie na pisemny wniosek Wykonawcy 12. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w SIWZ. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy. 13. Prace związane z realizacją zamówienia należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik Nr 5 do SIWZ 14. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu umow, w przypadkach wystąpienia takiej konieczności, winien dokonywać czynności związane z pionowaniem słupków (poprawy posadowienia), poziomowaniem oraz mocowaniem istniejących przęseł i barier. Czynności te będą wykonywane w ramach ceny ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332922
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 8 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: din@um.bialystok.pl;
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach